دورتموند-رئال
 
Real Madrid
سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 14:12 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

 

دومين ديدار رفت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا فردا شب (چهارشنبه) در ورزشگاه زيگنال‌ ايدوناپارک به ميزباني بروسيا دورتموند مقابل رئال مادريد انجام مي‌شود. اين مصاف پس از جدال امشب بايرن و بارسا در ورزشگاه آليانس‌آره‌نا، دومين نبرد «ژرمني – اسپانيايي» اين مرحله است که براي فوتبال قاره سبز، به نوعي تکراري است. زيرا در مرحله گروهي، اين حريفان با هم مصاف دادند که دورتموند ابتدا 2 بر يک برنده شد و بعد 2 بر 2 مساوي کرد.

به گزارش فارس، به اين دليل ژوزه مورينيو، سرمربي پرتغالي رئال (معروف به آقاي خاص) و شاگردان سفيد‌پوش او  در حسرت چند ماهه برد بر تيم تحت امر يورگن کلوپ همچون طلسم باقي ماند. با توجه به تحولي که در بازي تيم کهکشاني شهر مادريد در ماه‌هاي گذشته ايجاد شده احتمال دارد چنين طلسمي بالاخره شکسته شود و با راهيابي احتمالي ثروتمندان پايتخت‌‌نشين به بازي نهايي در ومبلي لندن، به جشن و شادي منجر شود.

البته مربي جوان و نوگراي دورتموند و شاگردان جاه‌طلب و جوانش براي اينکه جلوي خواب و خيالات حريف اسپانيايي را بگيرند و همچون چند ماه قبل بر تيم پر ستاره، پيروز باشند، تلاش خواهند کرد در بازي چهارشنبه شب دروازه خودي را به روي کريس رونالدو و يارانش بسته نگه دارند تا بعد به فکر فروريختن دروازه حريف باشند.

حفظ سنگر خودي و پرهيز از اشتباهاتي که دورتموندي‌ها در ديدار با مالاگا در مرحله يک چهارم نهايي داشتند، باعث خواهد شد قهرمان 2 فصل گذشته بوندس‌ليگا راحت‌تر برنامه‌هاي تاکتيکي خود را مقابل ماتادورها به اجرا درآورده  و حتي جواز صعود به بازي نهايي بگيرد.

*سابقه رويارويي‌ها

دورتموند و رئال جدا از ديدارهاي ابتداي فصل جاري، 5 ديدار ديگر نيز تاکنون مقابل هم انجام داده‌اند که سهم برد دورتموند يک بازي بوده و رئالي‌ها نيز 3 بار بر بروسيا غلبه کرده‌اند. 3 ديدار نيز با تساوي پايان يافته است.

نتايج ديدارهاي قبلي اين دو به شرح زير است:

سال 1998:

ليگ قهرمانان اروپا، دورتموند صفر – رئال مادريد صفر

سال 1998:

ليگ قهرمانان اروپا، رئال مادريد 2- دورتموند صفر

سال  2003:

ليگ قهرمانان اروپا، رئال مادريد 2 – دورتموند يک


سال 2003:

دورتموند يک – رئال مادريد يک

سال 2009:

مسابقات دوستانه قبل از شروع فصل، دورتموند صفر- رئال مادريد 5

سال 2012:

ليگ قهرمانان اروپا، دورتموند 2- رئال مادريد يک

سال 2012:

ليگ قهرمانان اروپا، رئال مادريد 2- دورتموند 2


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 264
بازدید ماه : 1351
بازدید کل : 221469
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس