Real Madrid
جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, :: 23:50 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

اوزيل: دوست دارم سال‌ها در رئال بمانم

هافبک رئال مادريد از تمايلش براي ماندن در رئال براي سال‌هاي زياد پرده برداشت.

مسعود اوزيل روابطش را با رئال مادريد تقويت کرد. بازيکن آلماني پس از انتخاب مجدد پرس به رياست باشگاه، تمايلش به ماندن در باشگاه براي مدتي طولاني را به اطلاع وي رساند.

«آقاي رئيس، من مي‌خواهم سال‌ها در اين باشگاه بمانم.»

به نقل از فارس، اينها عين کلمات اوزيل بود که در پايان جلسه گذشته به فلورنتينو پرس گفته شد.

وي 3 سال است که در باشگاه حضور دارد. وي با اصرار مورينيو به باشگاه آمد و هنگامي که سرمربي پرتغالي رسما اعلام کرد که نمي‌تواند در رئال بماند، نتوانست تعجب خود را مخفي کند.

حضور سرمربي جديد هميشه ترديدهايي ايجاد مي‌ کند. اوزيل مثل برخي از بازيکنان ديگر ترديدهايي دارد اما فلورنتينو پرس و خوزه آنگل سانچس، مدير باشگاه ترديدهاي وي را برطرف کردند.

مصطفي اوزيل، پدر هافبک آلماني رئال 22 و 23 مي (اول و دوم خرداد) براي توافق بر سر مبلغ در سانتياگو برنابئو ملاقاتي با خوزه آنگل سانچس داشت.

اين نشست همچنين به عنوان فرصتي براي ارزيابي 3 فصل اول حضور اوزيل در باشگاه بود که پدرش معتقد است توانايي تبديل شدن به يکي از بهترين بازيکنان دنيا را دارد.


جمعه 31 خرداد 1392برچسب:, :: 14:1 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

کریم انصاریفرد در تیررس رئال مادرید

سایت خبری اسکای بت(Skybet) مدعی شد کریم انصاری فرد بازیکن کنونی باشگاه پرسپولیس مورد توجه باشگاه رئال مادرید اسپانیا قرارگرفته است.

به گزارش مشرق، این سایت که از زیر مجموعه سایت های مربوط به سایت اصلی اسکای است از تمایل باشگاه رئال مادرید برای جذب انصاری فرد پرده برداشته است.

 

با توجه به اینکه اخبار این سایت معتبر است می توان صحت این خبر را تایید کرد . با توجه به اینکه مدیربرنامه های انصاری فرد یعنی فاضلی رابطه خوبی با باشگاه رئال مادرید دارد و بازیکنانی نظیر مسعود اوزیل، نوری شاهین و همیت آلتینتوپ از طریق این کارگزار رسمی فیفا به رئال رفته اند می توان این خبر را خیلی جدی گرفت.

یکی از دلایلی که خبر درج شده بر روی سایت اسکای بت را مهم جلوه می دهد این است که سایت مورد نظر همواره اخباری را روی خروجی خود قرار می دهد که بیشتر به واقعیت تبدیل می شود.

نکته جالب اینکه انصاری فرد علاقه ویژه ای به رئال مادرید دارد و همیشه و در ال کلاسیکوها طرفدار پر و پا قرص این تیم است.

 

باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی برای کریم انصاری فرد رخ می دهد. آیا او در پرسپولیس می ماند یا به اروپا می رود .



مرجع خبر:
تابناک


باشگاه مادریدی قراردادی 5 ساله به رونالدو پیشنهاد کرده که براساس آن، در این مدت رونالدو 155 میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

خبر خوب برای رئالی ها؛ رونالدو در آستانه تمدید قرارداد

سایت گل- به گزارش بخش اسپانیایی سایت گل، کریس رونالدو در آستانه تمدید قرارداد با رئال مادرید است؛ قراردادی که او را به پردرآمدترین بازیکن دنیا تبدیل می کند.

باشگاه مادریدی قراردادی 5 ساله به رونالدو پیشنهاد کرده که براساس آن، در این مدت رونالدو 155 میلیون یورو درآمد خواهد داشت. در واقعا او بعد کاهش مالیات، سالانه 15 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد که بهترین قرارداد تاریخ فوتبال است.

رونادو که در 199 دیداری که در طول چهار فصل برای رئال انجام داد، 201 گل به ثمر رساند، چند روز قبل با تکذیب خبر تمدید قراردادش با رئال در توئیتر، زنگ خطر را برای این باشگاه به صدا درآورد. اما به نظر می رسد او تصمیم نهایی اش برای ماندن در رئال بعد از سال 2015 را گرفته است.

بعد از پیروزی 1-0 هفته گذشته تیم ملی پرتغال مقابل روسیه، رونالدو به خبرنگاران گفت:" من هنوز با کسی صحبت نکرده ام اما می دانم که برای تمدید قرارداد به توافق خواهیم رسید. در حال حاضر مهمترین مسئله تیم ملی است."

او که زمانی رابطه ای فوق العاده با مورینیو داشت، در آخرین روزهای حضور آقای خاص در برنابئو با او مشکل پیدا کرد تا جدایی این مربی، تاثیری در آینده در رونالدو نداشته باشد.  

رونالدو در حال حاضر به طور خالص 10 میلیون یورو از رئال دستمزد می گیرد. او در آن زمان از قانونی که به قانون بکام معروف شده بود، استفاده کرد و توانست چنین دستمزدی را دریافت کند. براساس این قانون، خارجی هایی که کمتر از 10 سال در اسپانیا زندگی کرده اند و درآمدی بیش از 120 هزار یورو در سال دارند، می توانند تنها 23 درصد مالیات بدهند؛ در حالی که مالیات برای بقیه 45 درصد بود.

اما دولت اسپانیا چنین قانونی را برداشته و اکنون رونالدو باید 52 درصد از درآمدش را به عنوان مالیات بدهو به این ترتیب، دستمزد او در قرارداد جدید 31 میلیون یورو خواهد بود که با کاهش مالیات، 15 میلیون یورو به طور خالص به رونالدو می رسد.

چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:, :: 2:9 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

عکسهای رونالدو در میامی

ادامه عکسها رو حتما ببینید.........

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, :: 23:57 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

این مدافع پرتغالی که به تازگی به دوران حضورش در رئال پایان داد و به موناکو پیوست، مطمئن است که هموطنش به زودی قرارداد جدیدی با رئالی ها امضا می کند

سایت گل- ریکاردو کاروالیو، مدافع سابق رئال مادرید مطمئن است که کریس رونالدو قراردادش را با این باشگاه تمدید خواهد کرد و در سانتیاگو برنابئو می ماند.

این مدافع پرتغالی که به تازگی به دوران حضورش در رئال پایان داد و به موناکو پیوست، مطمئن است که هموطنش به زودی قرارداد جدیدی با رئالی ها امضا می کند تا این باشگاه بعد از یک فصل ناامید کننده، در انتظار روزهای بهتری باشد.

او به مارکا گفت:" رئیس باشگاه هر کاری بتواند انجام می دهد تا کریس قرارداد جدیدی امضا کند و در رئال بماند."

رئالی ها در این فصل با حاشیه های زیادی روبرو بودند که مهمترین آن اختلاف بسیار مورینیو با بازیکنان باتجربه تیم مانند کاسیاس و راموس بود؛ حاشیه هایی که کاروالیو معتقد است می توانست بهتر مدیریت شود.

" ما معتقدیم که نتوانستیم فصل را خوب به پایان برسانیم. زمانی که باید قوی تر عمل می کردیم، نتوانستیم.

نمی دانم په په فکر می کند اشتباه کرد یا نه (انتقاد از مورینیو در رسانه ها) یا اینکه از این مسئله متاسف است یا نه اما این چیزی بود که می توانست به یک تقابل شخصی منجر نشود.

وقتی به پیروزی نمی رسید، باید با هم متحدتر باشید؛ این باعث قوی تر شدن می شود. ما در این فصل و در شرایط دشوار، باید متحدتر عمل می کردیم."

ستاره پرتغالی رئال مادرید این روزها در میامی آمریکا مشغول سپری کردن تعطیلات تابستانی اش است

سایت گل- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید این روزها تعطیلات تابستانی اش را سپری می کند و در میامی آمریکا به سر می برد.

او عکسی را درصفحه فیس بوکش قرار داده که در آن می توان کریس را در جمع دوستانش دید و در توضیح این عکس می خوانیم:« تعطیلات، دوستان وتفریح.»

Cristiano Ronaldo disfruta de sus vacaciones con amigos

سرالکس فرگوسن سرمربی سابق یونایتد، برای شش فصل سرمربی کریس در یونایتد بود

سان: یونایتد درانتظار فرگوسن برای متقاعد کردن کریس به بازگشت

سایت گل- سران باشگاه منچستریونایتد امیدوارند تا بتوانند از نقش سرالکس فرگوسن،سرمربی سابق کریس رونالدو در تیمشان برای راضی کردن این ستاره پرتغالی برای بازگشت به اولدترافورد بهره ببرند.

او که حالا از دنیای مربیگری خداحافظی کرده، به فعالیتش درکنار یونایتد ادامه خواهد داد و سران شیاطین سرخ امیدوارند تا فرگوسن بتواند کریس را متقاعد کند تا به یونایتد بازگردد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، ستاره پرتغالی رئال، این روزها از حضور در رئال چندان راضی نیست و ممکن است قصد تغییر آب و هوا به سرش زده باشد و یکی از گزینه های مدنظر او بازگشت به لیگ انگلیس و پیوستن به یونایتد است.

حالا سران یونایتد درنظر دارد تا از سرمربی سابق اسکاتلندیشان برای بازگرداندن کریس به این تیم بهره ببرند. فرگوسن با وجودی که روی نیمکت مربیگری این تیم نیست ولی می داند که می تواند نقش تاثیرگذاری دراین میان داشته باشد و با مدیران یونایتد به همکاری می پردازد و همواره به آنها اعلام کرده که می توانند روی کمک های او حساب بازکنند.

این درحالی است که علاوه بر یونایتد، تیم های پاری سن ژرمن و موناکو هم برای جذب کریس ابراز تمایل کرده اند و صحبت های اخیر رونالدو در شبکه های اجتماعی (:" که تمام اخبار راجع به تمدید قراردادم با رئال دیده می شوند، غیرواقعی هستند") گمانه زنی ها درمورد آینده او را افزایش داده.

پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:, :: 18:11 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

عقد قرارداد آنچلوتي با رئال، امروز يا فردا

بنابه نوشته يک روزنامه معتبر فرانسه سرمربي ايتاليايي پاري‌سن‌ژرمن تا چند ساعت ديگر با رئال مادريد قرارداد منعقد مي‌کند.

.

.

.

برای دیدن مطالب بیشتر به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

کریستیانو رونالدو عکس جدیدی را از خود منتشر کرده که از تغییر چهره ستاره پرتغالی دراردوی تیم ملی کشورش خبر می دهد

سایت گل- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید و تیم ملی پرتغال، حالا عکسی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده که از تغییر چهره اش خبر می دهد

رونالدو علاوه بر تغییر مدل موهایش، بخشی از آنها را به رنگ روشن درآورده و با برچشم زدن عینکی که اخیرا درمیان فوتبالیست ها مد شده است، تغییراتی در چهره اش ایجاد کرده.

این عکس در اردوی تیم ملی پرتغال و در هواپیمایی که سلسائوی اروپا را به سمت ایرلند شمالی می برد گرفته شده.

 

پرتغال این روزها مشغول برگزاری بازی های حساسش درمرحله مقدماتی جام جهانی 2014 است و اخیرا موفق شده بود تا با نتیجه 0-1 از سد روسیه عبور کند

Cristiano Ronaldo luce nuevo look: rubio y gafas de pasta

 


یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, :: 16:37 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

پرس در مورد احتمال روی کار آمدن آنچلوتی به عنوان سرمربی آتی رئال گفت:«اودر یک باشگاه دوست است و یکسال دیگر از قرارداد او مانده.باید صبرکنیم و ببینیم که چه خواهد شد.»

پرس: خوشحال می شوم که زیدان سرمربی رئال شود

سایت گل- فلورنتینو پرس رئیس باشگاه مادریدی در صحبت هایی از احتمال حضور زین الدین زیدان روی نیمکت مربیگری تیم کهکشانی صحبت کرده است.



ادامه مطلب ...

کارواخال به رئال مادريد پيوست

تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا روز دوشنبه در نخستين خريد تابستاني خود با دانيل کارواخال مدافع تيم باير لورکوزن آلمان قرارداد بست.

.

.

.

برای دیدن مطالب بیشتر به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...
شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, :: 23:39 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

رئال فصل را با پيروزي به پايان رساند

تيم فوتبال رئال مادريد در هفته پاياني لاليگا به پيروزي رسيد.

.

.

.

برای دیدن مطالب بیشتر به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...
شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, :: 23:37 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

رئال مشتري هافبک بارسا

رئال‌مادريد براي تقويت خط هافبک خود تياگو آلکانترا را زير نظر گرفته است.

.

.

.

برای دیدن مطالب بیشتر به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...
شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, :: 23:35 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

مورينيو با هواداران رئال وداع کرد

سرمربي پرتغالي رئال مادريد در پيغامي با هواداران اين تيم وداع کرد.

.

.

.

برای دیدن مطالب بیشتر به ادامه مطلب بروید.

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:, :: 14:23 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

برترين گلزنان ليگ قهرمانان اروپا

در پايان رقابت هاي ليگ قهرمانان فوتبال اروپا در فصل 13 - 2012 ستاره گلزن تيم رئال مادريد آقاي گل شد.


به گزارش يوفا ، کريس رونالدو مهاجم رئال مادريد اين فصل با وجود ناکامي تيمش آقاي گل ليگ قهرمانان شد تا به نوار 4 ساله اختصاص اين افتخار به ليونل مسي فوق ستاره آرژانتيني بارسلونا پايان دهد. مسي اين فصل با زدن 8 گل در رده سوم قرار گرفت.

رونالدو در فصل 08 - 2007 زماني که پيراهن منچستريونايتد را به تن داشت نيز با زدن 8 گل آقاي گل ليگ قهرمانان اروپا شد.

رده بندي پاياني برترين گلزنان اين رقابت ها به شرح زير است :

12 گل :‌ کريس رونالدو از رئال مادريد

10 گل : روبرت لواندوفسکي از بوروسيا دورتموند

8 گل : بوراک ييلماز از گالاتاسراي ، ليونل مسي از بارسلونا و توماس مولر از بايرن مونيخ

5 گل : اسکار از چلسي ، ازکوئيل لاوتزي از پاري سن ژرمن ، کريم بن زما از رئال مادريد ، جوناس از والنسيا و آلن از براگا


گزارش تصویری: تصاویری ناب از فینال تمام آلمانی ومبلی

foton

برای دیدن این عکسها به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

باواریایی ها که در سالهای اخیر در دو فینال لیگ قهرمانان اروپا ناکم مانده بودند، شنبه شب قهرمانی شان در اروپا را جشن گرفتند.

گزارش روز: بایرن به لیورپول رسید؛ پنجمین جام اروپایی برای باواریایی ها

سایت گل- بایرن مونیخ بعد از دو ناکامی در 3 سال اخیر در فینال های اروپایی شنبه شب توانست قهرمانی اش را در لیگ قهرمانان اروپا جشن بگیرد. آنها بعد از غلبه بر بوروسیا دورتموند در فینال ومبلی توانستند به پنجمین جام قهرمانی شان در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دست بیابند واز این حیث با رکورد لیورپول برابری کردند.

باواریایی ها در فینال سال 2010 لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مغلوب اینتر شده بودند و در فینال سال 2012 ورزشگاه خانگی شان آلیانس آرنا هم جام را در دستان چلسی دیدند.

آخرین باری که آنها موفق شده بودند تا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند، سال 2001 بود که در ضربات پنالتی از سد والنسیا عبور کرده و قهرمان اروپا شوند. سه قهرمانی پیشین آنها در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هم به صورت متوالی در بین سالهای 1974 تا 1976 و مقابل اتلتیکو مادرید، لیدز یونایتد و سن اتین به دست آمده بود.

در حال حاضر، رئال مادرید که در مرحله نیمه نهایی رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا توسط بوروسیا دورتموند از گردونه رقابت ها کنار رفته بود، با داشتن 9 جام قهرمانی اروپایی پرافتخارترین تیم تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپاست؛ میلان با 7 جام در رده دوم است و بایرن و لیورپول با 5 قهرمانی اروپایی حالا به صورت مشترک در رده سومین تیم پرافتخار تاریخ لیگ قهرمانان اروپا قرار دارند.


یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:, :: 14:6 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

رئال مادريد در آستانه خريد کاواني قرار دارد

مطبوعات ايتاليايي نوشتند باشگاه رئال مادريد در آستانه خريد مهاجم اروگوئه اي تيم ناپولي قرار دارد.

.

.

.

برای دیدن مطالب بیشتر به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

زيدان: گرت بيل يکي از سه بازيکن برتر جهان است

زين الدين زيدان سفير تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا معتقد است گرت بيل بازيکن تيم فوتبال تاتنهام هاتسپر انگليس از جمله سه بازيکن برتر در جهان است .

.

.

.

برای دیدن مطالب بیشتر به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 935
بازدید کل : 220090
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس