Real Madrid

 

پرش های رونالدو به اندازه ای در بین فوتبالیست های دنیا منحصر به فرد است که می توان آن را با پرش های بهترین بسکتبالیست های NBA مقایسه کرد

سایت گل- کریس رونالدو با گل حساسی که در دیدار چهارشنبه شب مقابل منچستریونایتد به ثمر رساند، یکی از ویژگی های خارق العاده اش را به نمایش گذاشت. او در حالی که به نظر می رسد برای لحظه ای در هوا توقف کرده، با ضربه سری دیدنی دروازه داوید دخه آ را باز کرد. تصاویری که از زوایای مختلف از این لحظه گرفته شده، نشان می دهد که زانوی رونالدو در هنگام پرش، در کنار سر پاتریس اورا، مدافع منچستریونایتد قرار دارد. این یکی دیگر از ویژگی های منحصر فرد رونالدوست که حتی رقیب اصلی این روزهایش، لیونل مسی، نیز نمی تواند با او برابری کند.



ادامه مطلب ...

چرا هواداران تیم‌های فوتبال ایران طاقت جدایی ستاره‌های تیم خود و حضور آن‌ها در تیم‌های دیگر را ندارند؟ آیا این اتفاق در هیچ کجای دنیا نمی‌افتد؟

سایت گل- عادت بد فوتبالدوستان ایرانی هر بار و در هر مسابقه‌ای که بازیکنی مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد تمام اتفاقات خوب بازی را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد.

 

 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, :: 9:55 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

گری نویل : کریستیانو یک هیولاست اگر برنامه ای برای کنترل وی نباشد کریستیانو دفاع را تیکه پاره خواهد کرد .
ما در منچستر بازیکنی فراتر از یک نابغه داشتیم،هر وقت کریستیانو رو ی فرم بود ما بازی رو می بردیم . و هر دفعه به اهمیت کریستیانو در تیم بیشتر پی می بردم . در اون زمان رونالدو در حال رشد بود .




ادامه مطلب ...
دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, :: 14:11 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

به نظر شما کدام تیم برنده دیدار رئال و منچستر می باشد؟

.

.

. عکس در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, :: 16:1 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

در ادامه ديدارهاي ليگ باشگاهي اسپانيا (لاليگا) رئال مادريد در ورزشگاه خانگي خود سانتياگو برنابئو و در حضور 83 هزار تماشاگر ميزبان سويا بود که با نتيجه 4 بر يک به برتري رسيد.

 

 



ادامه مطلب ...
یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, :: 15:51 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, :: 21:58 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

10اسطوره که توپ طلا نگرفتند.

.

.

.

.

.



ادامه مطلب ...
جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, :: 14:27 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

 

کریس رونالدو در دهکده ی فونچال واقع در جزیره ی کوچک مادیرای کشور پرتغال بدنیا آمد.

پدرش ژوزه دینیس آویرو و مادرش ماریادولارس دو سانتوس به همراه یک برادر به نام هوگو و دو خواهرش به نام های الما و کاتیا خانواده شش نفری کریس رونالدو را تشکیل می دادند.

نام رونالدو را پدرش به خاطر علاقه ای که به رونالد ریگان رئیس جمهور سابق آمریکا داشت انتخاب کرد البته نه بدلیل سیاسی بلکه هنرپیشه ی مورد علاقه اش بود.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس