Real Madrid

گزارش روز: واکنش مثال زدنی کریس رونالدو درمواجهه با CR7یی دیگر

در جریان بازی رئال مقابل چلسی،یک هوادار افراطی به داخل زمین پرید و به سمت کریس حرکت کرد. کریس او را درآغوش کشید واورا با نیروهای پلیس تا کنار زمین همراهی کرد


سایت گل- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در دیدار دوستانه تیمش مقابل چلسی در فینال گینس کاپ که در میامی برگزار شد، نه تنها حرفهایی برای گفتن به ژوزه مورینیو سرمربی اسبقش دررئال داشت، بلکه بایک رفتار استثنایی درسهای زیادی به فوتبالیست های جوان داد.

دراین بازی رئال مادرید با نتیجه 1- 3 از سد چلسی عبور کرد و رونالدو 2 گل از 3 گل تیمش را به ثمر رساند تا پاسخ صحبت های اخیر مورینیو که رونالدوی برزیلی را رونالدوی واقعی خوانده بود، در زمین مسابقه فوتبال بدهد.

این ستاره پرتغالی بعد از به ثمر رساندن سومین گل تیمش دراین بازی، شاهد آن بود که یک هوادار که پیراهن شماره 7 رئال مادرید را برتن دارد، با عبور از سد نیروهای امنیتی وارد زمین شدو مستقیما به سمت او حرکت کرد. زمانی که این هوادار به نزدیکی کریس رسید، روی زمین زانو زد و بعد آغوشش را برای بغل کردن کریس گشود. ستاره پرتغالی هم درکمال آرامش و بدون رفتاری بد این هوادار را در آغوش گرفت و هیچ رفتار زشتی در کنار زدن او نشان نداد و این درحالی است که خیلی از ستاره های دنیای فوتبال در چنین شرایطی با ترشرویی با هوادار رفتار می کنند.کریس همراه با این هوادار به کناره زمین آمد و او را به دست نیروهای امنیتی سپرد و آنها هم بدون اعمال زور و خشونتی این پسر را بیرون بردند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس، این پسرهم در صحبت هایی درمورد دلیلش برای انجام این کار صحبت کرده و توضیح داد که هدفش دیدار از نزدیک با اسطوره ورزشی اش بوده. این رفتار رونالدو باعث شد تا علاوه بر هم تیمی های کریس در رئال، او با تبریک و تحسین بازیکنان چلسی نیز مواجه شود و بازیکنان هر دوتیم به کریس به خاطر این رفتار مناسب و مودبانه اش از او تشکر کردند.

درجریان بازی فینال گینس کاپ که در ورزشگاه سانلایف میامی برگزار می شد، 67272 هوادار به تماشای بازی آمده بودند وفریادهای مادرید مادرید و رونالدو رونالدو دائما به گوش می رسید.

چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, :: 19:0 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

رونالدو: مورينيو شايستگي اظهار نظر ندارد

کريس رونالدو مهاجم تيم فوتبال رئال مادريد گفت: مورينيو شايستگي اظهار نظر ندارد.

 


 

به گزارش پايگاه خبري کالچونيوز کريس رونالدو مهاجم پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد در واکنش به اظهارات اخير حوزه مورينيو سرمربي پرتغالي تيم فوتبال چلسي گفت: درمورد اظهارات اخير حوزه مورينيو تنها چيزي که مي توانم بگويم اين است که در زندگي افرادي وجود دارند که هيچ شايستگي براي اظهار نظر نداشته و من حوزه مورينيو با هم جزو آن دسته افراد مي دانم. من جزو آن دسته افرادي هستم که هميشه براي مربيان احترام فراواني قائل بوده و سعي کرده ام تا از آنها مطالب زيادي ياد بگيرم ولي هميشه مواردي پيش مي آيد که ما مجبور به حفظ خونسردي بوده و بايد از کنار بسياري از آنها به آرامي گذر کرد.

 

رونالدو هفته‌اي 330هزار پوند دستمزد مي‌‎خواهد

باشگاه رئال مادريد تمام تلاش خود را انجام مي دهد تا قرارداد کريس رونالدو ستاره پرتغالي‌اش را تمديد کند اما اين بازيکن دستمزد هنگفتي را از باشگاه طلب کرده که پرداخت آن براي رئال دشوار است.

 


 

 

فلورنتينو پرز رئيس باشگاه رئال مادريد اخيرا اعلام کرد رونالدو با پيراهن اين باشگاه از دنياي فوتبال خداحافظي خواهد کرد. اما اين اظهار نظر بيشتر در جهت منصرف کرد منچستريونايتد براي جذب اين بازيکن بود.

به گزارش مهر، رونالدو هم اکنون مذاکراتي براي تمديد قرارداد با رئال انجام داده و تقاضاي سالانه 17.5 ميليون پوند به صورت خالص (بعد از پرداخت ماليات) کرده است. اين رقم هنگفت يعني شماره 7 رئال مادريد هفته اي 330 هزار پوند دستمزد مي خواهد در حالي که باشگاه تمام ماليات دستمزد او را نيز بپردازد.

رئال هم اکنون اردوي آماده سازي خود را در آمريکا بر پا کرده اما فلورنتينو پرز که نگران از دست دادن رونالدو است تلاش مي‌کند هر طور شده گرث بيل را به عنوان جانشين احتمالي CR7 به خدمت بگيرد. رقم درخواستي رونالدو براي رئال بسيار زياد است و از طرف ديگر از دست دادن اين ستاره پرتغالي هم براي رئالي ها خبر بسيار بدي محسوب مي‌شود.

منچستريونايتد باشگاهي است که هميشه خواهان رونالدو بوده و اين بازيکن نيز احترام زيادي براي اين باشگاه قائل است. در صورتي که رونالدو با رئال به توافق نرسد اولدترافورد مي‌تواند مقصد بعدي او باشد.

رونالدو،پرطرفدارترین ورزشکار در توئیتر؛ با20 میلیون هوادار

در میان 10 ورزشکار پرطرفدار در توئیتر، هشت فوتبالیست دیده می شوند و شش تا از آنها در لالیگای اسپانیا توپ می زنند.


 

سایت گل- روزنامه آ.اس در گزارشی به این نکته اشاره کرده که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید پادشاه بی چون و چرای ورزشکاران در صفحه توئیتر است.

تعداد هواداران این ستاره پرتغالی در شبکه اجتماعی توئیتر از 20 میلیون نفر فراتر رفته است که البته این آمار در مقایسه با محبوبترین های توئیتر درسرتاسر دنیا فاصله زیادی دارد. جاستین بیبر، خواننده نسل جوان در حال حاضر 42.4 میلیون  هوادار در توئیتر دارد و کتی پری، دیگر خواننده سرشناس، 40 میلیون هوادار دارد.

اما تعداد هواداران کریستیانو رونالدو، از تمام ورزشکارهای دیگر بیشتر است.کاکا با 16.2 میلیون هوادار در رده دوم است .

در میان ده ورزشکار محبوب در توئیتر، نام 8 فوتبالیست دیده می شود که شش تا از آنها در لالیگا بازی می کنند. علاوه بر کریستیانو رونالدو و کاکا، نیمار، اینیستا ، پیکه و سسک هم سایر بازیکنان محبوبی هستند که در لالیگا بازی می کنند.

رنکینگ 10 ورزشکار محبوب در توئیتر بدین ترتیب است
1-کریستیانو رونالدو: 20.1 میلیون هوادار

2-کاکا : 16.2 میلیون هوادار

3- لبرون جیمز : 9.3 میلیون هوادار

4-نیمار: 7.8 میلیون هوادار

5- شکیل اونیل : 7.4 میلیون هوادار

6- رونالدینیو: 6.9 میلیون هوادار

7- وین رونی: 6.8 میلیون هوادار

8- آندرس اینیستا: 6.5 میلیون هوادار

9- جرارد پیکه: 6.4 میلیون هوادار

10-سسک فابرگاس: 6.4 میلیون هوادار

رونالدوبهترين ورزشکارپرتغالي خارج ازکشورشد

ستاره رئال مادريد به عنوان بهترين ورزشکار پرتغالي در خارج از خاک اين کشور انتخاب شد.

 


انجمن خبرنگاران ورزشي پرتغال (CNID) براي هفتمين بار کريستيانو رونالدو را به عنوان بهترين ورشکار پرتغالي در خارج از اين کشور انتخاب کرد.

به گزارش فارس،ستاره رئال مادريد که از برنده اين جايزه در سال 2012 يعني ژوزه مورينيو پيشي گرفت، پيش از اين از سال 2006 تا 2011 در 6 سال متوالي اين عنوان را به دست آورده بود. بازيکن 28 ساله در 55 حضورش براي مادريد در فصل گذشته 55 گل به ثمر رساند.

فهرست برندگان اعلام شده توسط CNID شامل فردريکو سيلوا، تنيسور جوان پرتغالي به عنوان پديده سال اين کشور هم است.

در طول این مدت ایرینا دوبار از مردی که بارها در مقابل در خانه اش در نیویورک انتظار او را می کشیده شکایت کرده و حتی به زور او را از مقابل خانه اش دور کرده.

 گزارش روز: سفر کریس به نیویورک برای دفاع از نامزدش

سایت گل- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید که برای سپری کردن تعطیلات تابستانی اش درمیامی به سر می برد، برای آنکه در لحظات سخت در کنار نامزدش ایرینا شایک باشد، تعطیلاتش را نیمه کاره گذاشته وبه میامی سفر کرد.

 

.

.

.

برای دیدن مطالب بیشتر به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:, :: 2:9 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

عکسهای رونالدو در میامی

ادامه عکسها رو حتما ببینید.........

 



ادامه مطلب ...

کریستیانو رونالدو عکس جدیدی را از خود منتشر کرده که از تغییر چهره ستاره پرتغالی دراردوی تیم ملی کشورش خبر می دهد

سایت گل- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید و تیم ملی پرتغال، حالا عکسی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده که از تغییر چهره اش خبر می دهد

رونالدو علاوه بر تغییر مدل موهایش، بخشی از آنها را به رنگ روشن درآورده و با برچشم زدن عینکی که اخیرا درمیان فوتبالیست ها مد شده است، تغییراتی در چهره اش ایجاد کرده.

این عکس در اردوی تیم ملی پرتغال و در هواپیمایی که سلسائوی اروپا را به سمت ایرلند شمالی می برد گرفته شده.

 

پرتغال این روزها مشغول برگزاری بازی های حساسش درمرحله مقدماتی جام جهانی 2014 است و اخیرا موفق شده بود تا با نتیجه 0-1 از سد روسیه عبور کند

Cristiano Ronaldo luce nuevo look: rubio y gafas de pasta

 


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس