Real Madrid
پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:, :: 16:10 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

بيل قصد دارد به رئال مادريد بپيوندد

رسانه هاي انگليس روز چهارشنبه گزارش دادند گرت بيل مهاجم ولزي تيم فوتبال تاتنهام قصد دارد به رئال مادريد اسپانيا بپيوندد.

 


 

 

نتقال گرت بيل به رئال مي دارد مي تواند رکورد انتقال بازيکن را بشکند.

اين بازيکن 24 ساله روز چهارشنبه به مدت پنج ساعت در محل اردوي تاتنهام حاضر بود اما تمرين نکرد.

شبکه تلويزيوني اسکاي اسپور گزارش داد گرت بيل به آندره ويلاس بواس، مربي پرتغالي تاتنهام گفته است قصد دارد به رئال منتقل شود.

رئال براي جذب گرت بيل آماده است بيش از 100 ميليون پوند ( 114 ميليون يورو ) پرداخت کند.

اين تيم سال 2009 هشتاد ميليون پوند ( 91.4 ميليون يورو ) به کريستيانو رونالدو پرتغالي پرداخت کرد که رکورد انتقال بازيکن به حساب مي آيد.

مطبوعات انگليس گزارش دادند دانيل لوي، رئيس باشگاه تاتنهام قرار است در ميامي با همتاي مادريدي خود ديدار کند.

وي قصد دارد براي انتقال اين بازيکن 125 ميليون پوند ( 142.8 ميليون يورو ) دريافت کند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از لندن، بيل از سال 2007 در تاتنهام بازي مي کند و سال گذشته 26 گل براي اين تيم به ثمر رساند.

زين الدين زيدان فرانسوي، بازيکن سابق و مربي فعلي رئال گفت:‌ « اگر بيل تمايل دارد به رئال بپيوندد تاتنهام بايد به او اجازه دهد با ما مذاکره کند .»

زيدان افزود: « هر بازکين يک بار فرصت بازي کردن در رئال را پيدا مي کند و اينکه گرت نمي خواهد آن را از دست بدهد، قابل درک است .»

تاتنهام روز شنبه در ديداري دوستانه به مصاف موناکو مي رود اما حضور گرت بيل در اين ديدار مشخص نيست.

سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, :: 21:11 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

يک بازيکن ديگر از رئال مادريد در ناپولي

سرمربي ناپولي قصد دارد بازيکن ديگري از رئال مادريد را به سن پائولو ببرد.

 


 

خريدهاي تابستاني ناپولي از رئال مادريد هنوز پايان نيافته است. سران سن پائولو مي‌خواهند آلوارو آربلوا را نيز از سانتياگو برنابئو به تيم خود اضافه کنند.

به گزارش فارس،‌ ناپولي پيش از اين با خريد گونزالو هيگواين،‌ خوزه کايخون و رائول آلبيول نزديک به 50 ميليون يورو را به حساب رئال مادريد واريز کرده‌اند.

رافائل بنيتس، سرمربي جديد ناپولي در حالي که روز گذشته اعلام کرده بود قصد دارد مهاجم ديگري را به ترکيب تيمش اضافه کند، گوشه چشمي هم به آربلوا دارد تا بتواند با استفاده از او، خط دفاع تيمش را هم تقويت کند.

آربلوا که 12 ميليون يورو براي بنيتس آب مي‌خورد، پيش از اين در ليورپول پيشينه کار کردن زير نظر اين مربي اسپانيايي را دارد.

گزارش تصویری: کاروان ورزشی رئال مادرید وارد آمریکا شد

کاروان ورزشی باشگاه رئال مادرید برای برگزاری اردوی تابستانی اش وارد ایالات متحده آمریکا شد


دراینجا می توانید تصاویر منتخبی از ورود کاروان مادریدی به فرودگاه لس آنجلس را ملاحظه کنید:

foton

foton

foton

foton

foton

foton

سایت گل- کاروان ورزشی رئال مادرید بعد از اتمام دیدار دوستانه مقابل پاری سن ژرمن در سوئد به مادرید بازگشت و بعداز مادرید به سمت آمریکا پرواز کرد. حالا کارلو آنچلوتی و شاگردانش در آمریکا هستند و برای 13 روز اردوی تابستانی شان را دراین کشور دنبال خواهند کرد.

دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:, :: 14:25 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

ايسکو: رئال در مسير صحيح قرار دارد

ايسکو، ستاره جديد رئال مادريد، با ابراز خشنودي از کيفيت هم تيمي هاي جديدش، معتقد است که رئال در مسير صحيح براي رسيدن به موفقيت قرار داد.

 


 

 

اين ملي پوش جوان اسپانيايي که در اين تابستان از مالاگا به رئال پيوست، اعتقاد دارد که تيمش براي سازگار شدن با سيستم مورد نظر آنچلوتي بايد بيشتر تلاش کند.

به گزارش گل، ايسکو به خبرنگاران گفت:" ما از کارهايي که تا به حال انجام داديم، راضي هستم. البته هنوز زود است اما ما تيم فوق العاده اي داريم، با بازيکنان بزرگ و شيوه کاري بسيار خوب. ما در مسير درست قرار داريم.

من از شرايطم راضي هستم و به خوبي در تيم جا افتاده ام. هنوز بايد درک بهتري از بازي هم تيمي هايم پيدا کنم و در هر جلسه تمريني براي رسيدن به آن تلاش مي کنم.

کيفيت تيم فوق العاده است و اين اهميت زيادي دارد. شيوه بازي تيم از خود بازيکنان تيم اهميت بيشتري دارد.

ما تيم جواني داريم که مي تواند در چند سال آينده براي باشگاه بازي کند. آنچه آنچلوتي از ما مي خواهد اين است که خوب بازي کنيم، توپ را حفظ کنيم و خلاقيت داشته باشيم."

رئال شب گذشته موفق شد در ديداري دوستانه پاري سن ژرمن را شکست بدهد و ايسکو پيروزي در اين ديدار را براي تيمش بسيار مهم دانست.

" پيروزي در هر ديدار، هميشه مهم است اما ما در اين ديدار مقابل تيمي مبارزه جو و بسيار خوب قرار گرفتيم. ما بايد همين روند را حفظ کنيم و تلاش کنيم تا هر روز بهتر شويم. کيفيت تيم فوق العاده است. ما تيمي جوان و آينده دار هستيم."

شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, :: 18:4 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

رئال مادريد مقابل المپيک ليون متوقف شد

تيم فوتبال رئال مادريد در ديداري دوستانه مقابل المپيک ليون به تساوي رسيد.

 


 

در ديداري دوستانه براي آماده‌سازي باشگاه‌هاي اروپايي به منظور حضور موفق در ليگ‌هاي داخلي، تيم فوتبال المپيک ليون در ورزشگاه ژرلان ميزبان رئال مادريدي بود که در اين فصل هدايتش بر عهده کارلو آنجلوتي سرمربي ايتاليايي و موفق تيم‌هاي آث ميلان و پاري‌سن‌ژرمن است.

به نقل از فارس،اين بازي در نهايت با نتيجه تساوي دو بر دو به پايان رسيد.

در اين بازي و در حالي که تا دقيقه 78 بازي با نتيجه دو بر صفر به سود ميزبان پيش بود رئال مادريد موفق شد با گل‌هاي موراتا 78 (پنالتي) و کاسيميرو 84 بازي را به تساوي کشاند.

گل‌هاي المپيک ليون نيز توسط گرونيه 20 و لوپز 62 به ثمر رسيد.

 

 

عکس روز: یک دقیقه سکوت در تمرینات رئال و بارسا به احترام قربانیان قطار

دیروز در منطقه سانتیاگو د کومپوستلای اسپانیا یک قطار از ریل خود خارج شد و در پی آن 80 نفر کشته و صدهانفر زخمی شدند


 

Los jugadores del Real Madrid guardan un minuto de silencio

سایت گل- بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا دیروز قبل از آغاز جلسه تمرینی شان یک دقیقه سکوت را به احترام درگذشتگان و قربانیان سانحه قطار رعایت کردند. یک دقیقه سکوت مادریدی ها در شهرک ورزشی والدبباس رعایت شد و بارسایی ها در کمپ تمرینی شان در اسلوی نروژ به قربانیان این حادثه ادای احترام نمودند.
دیروز در منطقه سانتیاگو د کومپوستلای اسپانیا یک قطار از ریل خود خارج شد و در پی آن 80 نفر کشته و صدهانفر زخمی شدند

 

گزارش روز-هرم آنچلوتی در رئال: تمایل کارلتو به سیستم 3-3-4

 

تنها چیزی که تا به الان به صورت قطعی مشخص شده این است که سرمربی ایتالیایی درنظر دارد تا در میانه میدان از سه بازیکن میانی استفاده کند.

 


 

 

سایت گل- رئال آنچلوتی به چه ترتیبی بازی خواهد کرد؟ این سرمربی ایتالیایی در طول دوران مربیگری اش ، همواره به دو سیستم وفادار بوده و تیم هایش را با دو سیستم به میدان می فرستاده. سیستمی که کارلتو بیشترین استفاده را از آن داشته، سیستم هرمی است: سیستم 1-2-3-4 . زمانی که او بخواهددو بازیکن را در نوک حمله تیمش قرار دهد این سیستم را به 2-1-3-4 تغییر خواهد داد.سیستم دومی که مد نظر کارلتو است، سیستم 3-3-4 است

تنها چیزی که تا به الان به صورت قطعی مشخص شده این است که سرمربی ایتالیایی درنظر دارد تا در میانه میدان از سه بازیکن میانی استفاده کند.

به همین خاطر هم سیاست کارلتو در بازار نقل و انتقالات تابستانی تقویت خط میانی و خرید بازیکنانی توانا و جوان برای این پست است و از همین رو هم رئالی ها برای خریداری ایسکو و اییارامندی دست به کار شدند. این دو بازیکن این توانایی را دارند که سبک فوتبال کارلتو را با ارائه گزینه های متنوع در زمین فوتبال پیاده سازی کنند.

احتمالا در خط حمله تیم هم سه مهاجم حضور خواهند یافت. تیمی که بتواند موقعیت های فراوانی را برای گلزنی خلق کند. ما در مقابل رئال مادریدی هستیم که می خواهد مالکیت توپ را در اختیار بگیرد و به دنبال رسیدن به بلوغ هرچه بیشتر در بازیهایش باشد.

تمرینات فصل جدید رئال مادرید از روز دوشنبه در شهرک والدبباس مادرید برگزار شد و کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی برای اولین بار در زمین چمن با شاگردان جدیدش دیدار کرد. او که خودش با لباس ورزشی در زمین حضور یافته بود زین الدین زیدان را نیز به عنوان یکی از دستیارانش درکنارش می دید  وبا شور و انرژی خاصی شاگردانش را هدایت می کرد. البته دراین جلسه تمرینی تمام بازیکنان رئال مادرید حضور نداشتند و کسانی که در رقابت های جام کنفدراسیون ها حاضر بودند کمی دیرتر به اردوی مادریدی ها خواهند پیوست؛ بازیکنانی مثل ایکر کاسیاس،  رائول آلبیو، آربلوا و سرخیو راموس همراه با مارسلو کمی دیرتر به اردوی کهکشانی ها ملحق می شوند.ژابی آلونسو و رافائل واران هم این روزها برای رهایی از بند مصدومیت به تمرینات بدنسازی می پردازند.

همه بازیکنان رئال با چهره هایی خندان دراولین جلسه تمرینی تیمشان شرکت کرده بودند و کاکا بیش از سایر بازیکنان با انگیزه بود که زیر نظر سرمربی سابقش درمیلان بتواند به روزهای اوج بازگردد.

 ایبرا درفکر جدایی: زلاتان به دنبال آنچلوتی به رئال می آید؟

زلاتان ایبراهیموویچ تمایل زیادی دارد تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند؛ افتخاری که تابه حال موفق به کسب آن نشده و حالا می خواهد با آنچلوتی این تجربه را کسب کند

 


 

ایبرا درفکر جدایی: زلاتان به دنبال آنچلوتی به رئال می آید؟

 

سایت گل- با انتقال ادینسون کاوانی به باشگاه پاری سن ژرمن، زلاتان ایبراهیموویچ بیش از پیش پروسه جدایی اش از باشگاه فرانسوی را دنبال خواهد کرد. خود او تمایل زیادی دارد تابه مادرید بیاید و درکنار سرمربی سابقش، کارلو آنچلوتی فوتبالش را دنبال کند و مجددا زیر نظر او کار کند. عشق میان ایبرا و کارلتو دو طرفه است. سرمربی ایتالیایی هم از سران باشگاه مادریدی خواسته تا این مهاجم سوئدی را به خدمت بگیرند و البته دلایل و انگیزه های ورزشی هم پیش رو دارد.

زلاتان در پاری سن ژرمن و زیر نظر کارلو آنچلوتی فصل خوبی را سپری کرد و توانست به خوبی با تاکتیک های او کنار بیاید و از همین رو تمایل زیادی دارد تا بار دیگر زیر نظر این سرمربی ایتالیایی کار کند و به همین خاطر حاضر است تا چمدانهایش را بسته و پاریس را ترک کند و به اسپانیا بیاید.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس او برای اولین بار در طول کارنامه ورزشی اش حاضر است تا از رقم دستمزد نجومی 14 میلیون یورویی خالصی که در پارک دو پرنس دریافت می کند بکاهد و به کنار کارلتو برود. این ستاره 31 ساله سال گذشته با پیشنهاد دستمزد نجومی سران پی.اس . جی بود که برای پیوستن به این تیم وسوسه شد. زلاتان حالا با 31 سال سن به محقق کردن آرزویش که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست بیش از هرچیز دیگری فکر می کند و می داند که رئال مادرید که تیمی سابقه دار است برای فتح لادسیما (دهمین قهرمانی اروپایی اش) می جنگد و حالا سرمربی ای سکان هدایت این تیم را در دست دارد که شانس قهرمانی آنها در اروپا را افزایش خواهد دادو

یک سال پیش سران پاری سن ژرمن برای جذب ایبرا مبلغ 21 میلیون یورو به میلان پرداخت کردند . اما حالا و با انتشار اخبار ابتدایی درمورد ابراز تمایل سران رئال برای جذب زلاتان، سران باشگاه فرانسوی اعلام کردند که مهاجمشان فروشی نیست. اما حالا و بعد از انتقال ادینسون کاوانی به پاریس،آئورلیو د لائورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی گفت:« زلاتان با باشگاه دیگری به توافق رسیده و درکنار کاوانی بازی نخواهد کرد.»

تمايل اوزيل به تمديد قرارداد با رئال تا 2019

هافبک آلماني رئال مادريد به تمديد قراردادش با رئال تا سال 2019 مي‌انديشد.

 


 

مسعود اوزيل اميدوار است براي تمديد قرارداد به مدت 3 سال با رئال مادريد به توافق برسد. قرارداد جديد باعث خواهد شد هافبک آلماني تا ژوئن 2019 در کنار خريدهاي جديدي چون دني کارواخال و آسير ايارامندي در تيم بماند.

به گزارش فارس، اوزيل که 3 فصل پيش در سن 22 سالگي به رئال مادريد پيوست، در نظر دارد قرارداد جديدي با رئال مادريد به امضا برساند که باعث مي‌شود تا سن 31 سالگي در اين تيم بماند. بر اساس گزارش روزنامه بيلد آلمان تيم‌هاي زيادي از جمله تيم‌هاي ليگ برتري و بايرن‌مونيخ که گوارديولا آن را خريدي ايده‌آل براي رسيدن به قهرماني در اروپا مي‌دانست، خواهان به خدمت گرفتن هافبک آلماني بوده‌اند.

اوزيل که روز گذشته پس از پايان تعطيلاتش به رئال مادريد بازگشت، اين هفته مسئله تمديد قراردادش را بررسي خواهد کرد. مصطفي اوزيل، پدر و مديربرنامه‌هاي وي جلسه‌اي با مسئولان باشگاه در پايان فصل برگزار کرد که توافقي حاصل نشد.

اوزيل مدعي شده است که به خروج از باشگاه فکر نکرده و افزود: هيچ انگيزه‌اي براي جدايي از رئال ندارم که بخواهم اين مسئله را بررسي کنم.

سه شنبه 25 تير 1392برچسب:, :: 17:7 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

رئال مادريد ارزشمندترين باشگاه جهان

رئال مادريد در گزارش فوربس از ارزشمندترين باشگاه‌هاي جهان در صدر قرار گرفت، اين در حالي است که بارسلونا رقيب سنتي اين تيم پنجم است.

 


 

در گزارشي که مجله "فوربس" منتشر کرد رئال مادريد به عنوان ارزشمندترين باشگاه جهان انتخاب شد.

بر اساس گزارش فوربس، ارزش رئال مادريد در حال حاضر به 3.3 ميليارد دلار رسيده، اين در حالي است که قيمت اين باشگاه اسپانيايي سال گذشته 1.88 ميليارد دلار بود که به علت قرارداد با شرکت هواپيمايي FlyEmirates و شرکت آدايس اين رقم افزايش يافت.

منچستر يونايتد که در گزارش قبلي فوربس در صدر قرار داشت، در رده دوم ارزشمندترين‌ها قرار گرفت، اما بارسلونا با رقم 2.6 ميليارد دلار به رده پنجم سقوط کرد.

باشگاه بيسبال نيويورک يانکيز آمريکا با قيمت 2.3 ميليارد دلار رده چهارم ارزشمندترين را به خود اختصاص داد.

در فهرست 50 باشگاهي که مجله "فوربس" منتشر کرد آمريکا با 30 نماينده فوتبال امريکايي بيشترين سهم را به خود اختصاص داد.

بهترين مربي دروازه‌بانان جهان در رئال مادريد

رئال مادريد يکي از بهترين مربي دروازه‌بانان جهان را براي فصل آينده به خدمت گرفت.

 


 

در گزارشي که مجله "فوربس" منتشر کرد رئال مادريد به عنوان ارزشمندترين باشگاه جهان انتخاب شد.

بر اساس گزارش فوربس، ارزش رئال مادريد در حال حاضر به 3.3 ميليارد دلار رسيده، اين در حالي است که قيمت اين باشگاه اسپانيايي سال گذشته 1.88 ميليارد دلار بود که به علت قرارداد با شرکت هواپيمايي FlyEmirates و شرکت آدايس اين رقم افزايش يافت.

منچستر يونايتد که در گزارش قبلي فوربس در صدر قرار داشت، در رده دوم ارزشمندترين‌ها قرار گرفت، اما بارسلونا با رقم 2.6 ميليارد دلار به رده پنجم سقوط کرد.

باشگاه بيسبال نيويورک يانکيز آمريکا با قيمت 2.3 ميليارد دلار رده چهارم ارزشمندترين را به خود اختصاص داد.

در فهرست 50 باشگاهي که مجله "فوربس" منتشر کرد آمريکا با 30 نماينده فوتبال امريکايي بيشترين سهم را به خود اختصاص داد.

با نهایی شدن انتقال اییارامندی؛ گرت بیل گزینه بعدی رئال

رئالی ها از مدت ها قبل به دنبال به خدمت گرفتن بیل هستند و گفته می شود که زین الدین زیدان، مدیر ورزشی و کمک مربی باشگاه، شخصا شرایط این انتقال را پیگیری می کند.

 


 

با نهایی شدن انتقال اییارامندی؛ گرت بیل گزینه بعدی رئال

 

سایت گل- بعد از نهایی شدن انتقال اسیر اییارامندی به رئال، اکنون مدیران این باشگاه تمرکزشان را روی انتقال گرت بیل، ستاره ولزی تاتنهام گذاشته اند.

رئالی ها از مدت ها قبل به دنبال به خدمت گرفتن بیل هستند و گفته می شود که زین الدین زیدان، مدیر ورزشی و کمک مربی باشگاه، شخصا شرایط این انتقال را پیگیری می کند.

این در حالی است که آندره ویلاس بواس، سرمربی تاتنهام، به شدت خواهان ماندن گرت بیل در وایت هارت لین است و بارها تاکید کرد که مدیران باشگاه به او قول داده اند که این بازیکن در تابستان به باشگاه دیگری نخواهد رفت.

اما فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال، بارها اعلام کرده که حاضر است هر کاری برای انجام این انتقال انجام بدهد و به گزارش نشریه ال موندو دپورتیوو، حاضرند تا پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای خرید او ارائه بدهند.

حتی رئالی ها آماده اند تا به عنوان بخشی از مبلغ انتقال، آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی شان را راهی وایت هارت لین کنند.

بیل در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر فوق العاده کار کرد و با به ثمر رساندن 26 گل در 44 دیداری که در همه رقابت های فصل قبل برای تاتنهام انجام داد، عنوان بهترین بازیکن جزیره را نیز از آن خود کرد. او تا سال 2016 با تاتنهام قرارداد دارد اما بی میل نیست که راهی سانتیاگو برنابئو شود.

 

پرس: رونالدو بهترين بازيکن تاريخ مي‌شود

رييس باشگاه رئال مادريد معتقد است که کريستيانو رونالدو با درخشش در اين تيم به بهترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان تبديل خواهد شد. او گفت که کاکا با آنچلوتي به روزهاي اوج بر مي‌گردد.


 

به گزارش ايسنا،فلورنتينو پرس، رييس باشگاه رئال مادريد در نشستي خبري حاضر شد و درباره موضوعات زيادي سخن گفت از کاکا گرفته تا کارلو آنچلوتي و کريستيانو رونالدو و ...

کاکا

"او يک پديده است. متاسفانه بعد از جام جهاني دچار آسيب ديدگي‌ شد و زير تيغ جراحان قرار گرفت. پس از آسيب ديدگي‌ کاکا، مسوت اوزيل را جذب کرديم و بازي‌هاي خوب او باعث شد تا کاکا نيمکت نشين شود. کاکا بازيکن بسيار محبوبي است.او بعد از کريستيانو رونالدو بيشترين هوادار را در توييتر دارد. من به آينده او خوشبين هستم. احساس مي‌کنم کاکا به آمدن آنچلوتي به روزهاي اوج خود بر مي‌گردد و همان جادوگر ميلان مي‌شود."

کريستيانو رونالدو

"رونالدو يکي از پايه‌هاي اصلي رئال مادريد و بهترين بازيکن حال حاضر فوتبال جهان است. او بسياري از مردم را با استعداد ناب خود مسحور کرده است. بلند پروازي و انگيزه او وصف ناشدني است. او الان رابطه بسيار خوبي با هواداران رئال مادريد دارد. شاهد درخشش بيشتر رونالدو در رئال مادريد خواهيم بود. بر اين باورم که او به بهترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان يا عنواني شبيه اين دست خواهد يافت."

کارلو آنچلوتي

"نمي‌دانم که آيا بازي‌هاي رئال مادريد با آمدن اين مربي بزرگ زيباتر خواهد شد يا نه. رئال با مورينيو هم فوتبال زيبايي را به نمايش مي‌گذاشت به ويژه در دو فصل پيش که با 100 امتياز يک رکورد از خود بر جاي گذاشتيم. در آن فصل توانستيم 121 گل به ثمر رسانيم و به سلطه بارسلونا پايان دهيم."

جذب بازيکنان جوان

"رئال مادريد بعد از رفتن ژوزه مورينيو عصر جديدي را آغاز کرده است. الان مربي کاربلد و سرشناسي را جذب ‌کرده‌ايم و از انتخاب خود خوشحال هستيم. با بازيکنان جواني همچون ايارامندي و ايسکو قرارداد امضا ‌کرده‌ايم. مي‌خواهيم با تکيه بر اين جوانان با استعداد دهمين قهرماني خود در ليگ قهرمانان اروپا را به دست آوريم. با جذب چنين بازيکناني مي‌خواهيم به بازيکنان با تجربه خود فشار آوريم و به آنها اعلام کنيم که فرصتي براي کم کاري وجود ندارد. بدون شک چنين پروسه‌اي کلاس رئال مادريد را بالا مي‌برد . بايد ببينم که آيا شايسته دهمين قهرماني خود در ليگ قهرمانان اروپا هستيم يا نه. رئال مادريد بيشترين قهرماني را در ليگ قهرمانان اروپا دارد. قهرماني در اين رقابت‌ها براي رئال عادي شده است و به نوعي در گوشت و خون آن وجود دارد. براي قهرماني در چنين رقابت‌هاي معتبري بايد کمي خوش شانس بود، چيزي که رئال در اين چند سال اخير از آن بي‌بهره بوده است"

زیدان: بازیکن خوبی بودن، تضمینی برمربی خوب بودن نیست

زین الدین زیدان،دستیار کارلو آنچلوتی در گفت و گو با اکیپ به بررسی اوضاع و احوال کنونی اش پرداخت

 


 

زیدان: بازیکن خوبی بودن، تضمینی برمربی خوب بودن نیست

سایت گل- زین الدین زیدان، اسطوره سابق باشگاه رئال مادرید از این پس به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی روی نیمکت مربیگری تیم مادریدی خواهد نشست.

او در گفت و گو با روزنامه اکیپ از مسائل مختلفی پرده برداشته. او ازانگیزه های درونی اش حرف زده و ازفاصله زمانی زیادی که از خداحافظی او با دنیای فوتبال تا نشستنش روی نیمکت مربیگری گذشته، به صحبت پرداخت. او درعین حال اعلام کرد که موفقیت گذشته او در دنیای فوتبال هیچ تضمینی برای موفقیت او به عنوان یک سرمربی نیست.

زی زو در صحبت هایی درمورد اینکه چرا در طول سالهای اخیر به دنیای مربیگری نپیوسته گفت:« من می ترسیم، از این می ترسیدم که اعتماد کنم و به من خیانت شود. با گذشت زمان، اعتماد به نفس بیشتری به دست آوردم و حالا به سادگی به نیمکت مربیگری نگاه می کنم.»

دستیار کارلتو در رئال اعلام کرد که بعید می داند که کارنامه موفقش در دنیای فوتبال گارانتی خوبی برای موفقیت او در دنیای مربیگری باشد :« اینکه یک بازیکن خوبی بوده ای، هیچ گارانتی براین نیست که سرمربی خوبی باشی. شاید کمک کند ولی درحد کمک است و نه بیشتر.»

روز پانزدهم جولای، روزی است که زیدان به زمین فوتبال بازخواهد گشت. او در شهرک والدبباس به زمین چمن بازگشته و کار را درکنار کارلو آنچلوتی آغاز خواهد کرد.

آس: بيل با پيراهن شماره يازده در رئال‌ مادريد

روزنامه آس اسپانيا از توافق رئال‌مادريد با تاتنهام براي جابه‌جايي گرت بيل خبر داد.

 


هر چند باشگاه تاتنهام از ماندن گرت بيل، ستاره ولزي خود براي يک فصل ديگر خبر داده است اما روزنامه "آس" در شماره امروز خود خبري جنجالي را منتشر کرد که در آن از توافق بيل با رئال‌مادريد حکايت شده است.

به نقل از ايسنا، در خبر آس آمده است: چند روزنامه‌نگار موفق شدند وارد يکي از دفترهاي سري رئال‌مادريد شوند. آنها در آنجا پيراهن بازيکنان براي فصل آينده را ديدند که در ميان شگفتي همگان پيراهن شماره يازده با نام بيل وجود داشت.

بيل در فصل گذشته رقابت هاي ليگ برتر انگليس نمايش خيره کننده‌اي داشت و به عنوان بهترين بازيکن انتخاب شد. عملکرد خوب او در سفيدپوشان وايت هارت لين باعث شده است که رئال‌مادريد به شدت به جذب او علاقه داشته باشد اما رقم بالاي پيشنهادي تاتنهام جدي‌ترين مانع در اين انتقال است؛ چرا که خود بيل هم بارها از علاقه‌اش براي همبازي شدن با کريستاينو رونالدو خبر داده است.

تاتنهام براي فروش اين بازيکن ولزي رقم 100 ميليون پوند را پيشنهاد داده است.

 

جمعه 21 تير 1392برچسب:, :: 22:22 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

اييارامندي به رئال مادريد پيوست

باشگاه رئال کادريد اعلام کرد که آسير اييارامندي، هافبک جوان رئال سوسيه داد را به خدمت گرفته است.

 


دو باشگاه در طول چند هفته گذشته براي انجام اين انتقال در حال مذاکره بودند و گفته مي شود که اين ستاره جوان با انتقالي 30 ميليون يورو، مبلغي که در قراردادش ثبت شده بود، راهي سانتياگو برنابئو شد.

قرارداد نهايي فردا و بعد از حضور ايارامندي در تست پزشکي باشگاه رئال امضا خواهد شد. قرارداد اين بازيکن جوان 6 ساله خواهد بود.

به گزارش گل، اييارامندي يکي از محصولات آکادمي جوانان باشگاه سوسيه داد است و در سال 2010 اولين بازي رسمي اش را براي اين باشگاه انجام داد؛ او از آن زمان به يکي از بازيکنان کليدي اين باشگاه تبديل شد.

او يکي از بازيکنان کليدي تيم زير 21 ساله هاي اسپانيا بود که به تازگي قهرمان اروپا شد.

اييارامندي بعد از کارواخال، ايسکو و کاسيميرو، چهارمين خريد تابستاني رئال است.

پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:, :: 13:25 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

بهترين بازيکن فصل اروپا از نگاه کاربران آس

کاربران سايت اينترنتي روزنامه «آس» ستاره پرتغالي رئال مادريد را به عنوان بهترين بازيکن فصل اروپا انتخاب کردند.


 

Galatasaray - Real Madrid

پس از اعلام ليست 10 نفره نامزدهاي کسب جايزه بهترين بازيکن اروپا در فصل 13-2012 خوانندگان رسانه «آس» براي انتخاب بازيکن برتر در رأي گيري شرکت و کريستيانو رونالدو را انتخاب کردند. بازيکن ملي‌پوش پرتغال بيش از نيمي از آرا از ميان 17 هزار و 891 رأي را به خود اختصاص داد (10 هزار و 491 رأي برابر با 58.63 درصد).

به گزارش فارس،ليونل مسي با اختلاف فراوان نسبت به رقيب مادريدي خود در جايگاه دوم ايستاد،مسي توانست چهار هزار و 481 رأي برابر با 25.04 درصد آرا را به خود اختصاص دهد. روبرت لواندوفسکي با کسب 685 رأي در جايگاه سوم ايستاد.

مسئله جالب توجه در اين فهرست حضور چهار بازيکن بايرن‌مونيخ است. بايرن‌مونيخ فصل گذشته به سه قهرماني مهم (ليگ قهرمانان، بوندس‌ليگا و جام حذفي آلمان) دست يافت. با اين حال نتايج نظرسنجي «آس» نشان مي‌دهد که بازيکنان اين تيم بختي براي کسب اين جايزه انفرادي ندارند. آرين روبن با قرار گرفتن در جايگاه چهارم با 636 رأي بهترين بازيکن باشگاه در اين نظرسنجي است. فرانک ريبري پس از گرت بيل در جايگاه ششم قرار گرفته و باستين شواين‌اشتايگر و توماس مولر به ترتيب در مکان‌هاي هفتم و هشتم قرار گرفتند.

دو جايگاه آخر به زلاتان ايبراهيموويچ که تيمش قهرمان ليگ يک فرانسه شد و روبين فان‌پرسي که با شياطين سرخ توانست قهرماني در ليگ برتر را جشن بگيرد، اختصاص يافت.

جايزه بهترين بازيکن اروپا براي اولين بار در فصل 11-2010 اهدا شد و ميشل پلاتيني، رئيس يوفا آن را به مسي تقديم کرد. در 12-2011 اين جايزه به آندرس اينيستا اختصاص يافت.

نتايج نظرسنجي از خوانندگان «آس» به اين شرح است:

1- کريستيانو رونالدو: 10 هزار و 491 رأي (58.63 درصد)

2- ليونل مسي: چهار هزار و 481 رأي (25.04 درصد)

3- روبرت لواندوفسکي: 685 رأي (3.82 درصد)

4- آرين روبن: 636 رأي (3.55 درصد)

5- گرت بيل: 634 رأي (3.54 درصد)

6- فرانک ريبري: 439 رأي (2.45 درصد)

7- باستين شواين‌اشتايگر: 203 رأي (1.13 درصد)

8- توماس مولر: 183 رأي (1.03 درصد)

9- زلاتان ايبراهيموويچ: 71 رأي (0.39 درصد)

10- روبين فان‌پرسي: 68 رأي (0.38 درصد)

 

رونالدوبهترين ورزشکارپرتغالي خارج ازکشورشد

ستاره رئال مادريد به عنوان بهترين ورزشکار پرتغالي در خارج از خاک اين کشور انتخاب شد.

 


انجمن خبرنگاران ورزشي پرتغال (CNID) براي هفتمين بار کريستيانو رونالدو را به عنوان بهترين ورشکار پرتغالي در خارج از اين کشور انتخاب کرد.

به گزارش فارس،ستاره رئال مادريد که از برنده اين جايزه در سال 2012 يعني ژوزه مورينيو پيشي گرفت، پيش از اين از سال 2006 تا 2011 در 6 سال متوالي اين عنوان را به دست آورده بود. بازيکن 28 ساله در 55 حضورش براي مادريد در فصل گذشته 55 گل به ثمر رساند.

فهرست برندگان اعلام شده توسط CNID شامل فردريکو سيلوا، تنيسور جوان پرتغالي به عنوان پديده سال اين کشور هم است.

اوزیل: با دیدن ویدئوی حرکات زیدان، از او تقلید می کنم

این ستاره ترک تبار آلمانی از تکنیک قابل توجهی برخوردار است؛ به طوری که بسیاری آن را با اسطوره فرانسوی مقایسه کرده اند و اوزیل اکنون تایید کرد که این شباهت اتفاقی نیست.

 


اوزیل: با دیدن ویدئوی حرکات زیدان، از او تقلید می کنم

 

سایت گل- مسوت اوزیل، ستاره رئال مادرید، اعلام کرد که ساعت ها حرکات زین الدین زیدان را در یوتیوب تماشا می کند تا بتواند بعدا آنها را در تمرینات و مسابقه به اجرا بگذارد.

این ستاره ترک تبار آلمانی از تکنیک قابل توجهی برخوردار است؛ به طوری که بسیاری آن را با اسطوره فرانسوی مقایسه کرده اند و اوزیل اکنون تایید کرد که این شباهت اتفاقی نیست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من زیزو را در جام جهانی 98 کشف کردم. از آن زمان، همیشه وقتی می خواستم پلی استیشن بازی کنم، رئال مادرید یا تیم ملی فرانسه را انتخاب می کردم.

وقتی می دیدم یک حرکت جدید انجام داده، ویدئوی آن را در یوتیوب پیدا و بارها تماشا می کردم.  

به خودم می گفتم که باید آن را در زمین انجام بدهم. این باعث می شد که بتوانم آن حرکت را خیلی سریع یاد بگیرم. البته من در زمین به اندازه او کاریزما ندارم."

زیدان این فصل کمک کارلو آنچلوتی در رئال خواهد بود و اوزیل این شانس را خواهد داشت تا زیر نظر او کار کند.

 

 

چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:, :: 12:34 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

فهرست اوليه برترين بازيکنان فوتبال اروپا

اتحاديه فوتبال اروپا نام 10 بازيکن را براي انتخاب برترين فوتباليست فصل 2012 – 2013 اين قاره را اعلام کرد.

 


 

يوفا 10 بازيکن منتخب اين قاره را براي انتخاب برترين فوتباليست فصل 2013 – 2012 اعلام کرد که بايرن‌مونيخ، قهرمان ليگ قهرمانان اروپا با چهار نماينده بيشترين تعداد بازيکن را در اين فهرست 10 نفره در اختيار دارد.

ماه آينده اين فهرست 10 نفره به سه بازيکن نهايي کاهش خواهد يافت تا برترين بازيکن فوتبال اروپا در فصل گذشته همزمان با قرعه‌کشي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا اعلام شود.

فهرست 10 بازيکن برتر فصل 2013 – 2012 اروپا به اين شرح است:

توماس مولر (آلمان)

آرين روبن (هلند)

باستين شواين‌اشتايگر (آلمان)

فرانک ريبري (فرانسه)

روبرت لواندوفسکي (دورتموند)

ليونل مسي (بارسلونا)

کريستيانو رونالدو (رئال‌مادريد)

گرت بيل (ولز)

روبين فان‌پرسي (هلند)

زلاتان ابراهيموويچ (سوئد)

ويدال: رئال مادريد مي‌تواند هر بازيکني را اغوا کند

هافبک شيليايي يوونتوس با اشاره به اينکه هنوز قراردادش را تمديد نکرده است اعلام کرد رئال مادريد توانايي اغوا کردن هر بازيکني را دارد.


 

 

 

 

ستاره شيليايي يوونتوس که به شدت از ابراز علاقه باشگاه رئال مادريد به او دستپاچه شده اعلام کرد هنوز قراردادش با بيانکونري را تمديد نکرده است.

به گزارش فارس، هافبک يووه معتقد است هر بازيکني براي حضور در ترکيب رئال مادريد اغوا مي‌شود و ممکن است حتي او در تابستان جاري راهي سانتياگو برنابئو شود.

او که فصل گذشته عنوان بهترين گلزن يوونتوس را به دست آورد، يکي از گزينه‌هايي است که کارلو آنچلوتي به احتمال زياد براي فصل آينده به ترکيب تيم خود اضافه خواهد کرد.

ويدال در گفت‌وگو با نشريه گازتا دلو اسپورت گفت: به خودم مي‌بالم که باشگاه‌هاي بزرگي مانند رئال مادريد براي امضاي قرارداد با من ابراز تمايل کرد‌ه‌اند. هنوز قراردادم را با بانوي پير تمديد نکردم. بايد به قراردادم احترام بگذارم و ببينم چه پيش مي‌آيد.

قراداد ويدال تا سال 2016 اعتبار دارد. او سال 2011 از باير لورکوزن با 12.5 ميليون يورو به يوونتوس پيوست.

پیشنهاد 12 میلیون یورویی لیورپول برای ژابی آلونسو

پیشنهاد 12 میلیون یورویی لیورپول برای ژابی آلونسو

برندان راجرز تمایل زیادی دارد تا آلونسو را به آنفیلد بازگرداند وقصد دارد تا رئیس این باشگاه را قانع کند تا یک بار هم که شده پا روی یکی از قوانین باشگاه بگذارد

سایت گل- انتقال قریب الوقوع آیسر اییارامندی به باشگاه رئال مادرید گمانه زنی ها در مورد احتمال جدایی ژابی آلونسو از باشگاه مادریدی را افزایش داده است.

روز گذشته روزنامه دیلی استار در گزارشی در مورد تمایل باشگاه چلسی برای جذب او صحبت کرده بود و اعلام کرده بود که مورینیو علاقه زیادی دارد تا شاگرد سابقش را این بار در استمفورد بریج دراختیار داشته باشد. حالا روزنامه دیلی میل در گزارشی یادآوری کرده که سران لیورپول در نظر دارند تا این بازیکن اسپانیایی را خریداری کنند. ژابی آلونسو 5سال در آنفیلد بازی کرده و با این تیم یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است.

بنا براین گزارش برندان راجرز، سرمربی لیورپول درتلاش است تا جان دبلیو هنری، مالک لیورپول را قانع کند تا این بار ، برای یک بار هم که شده پا روی یکی از قوانین این باشگاه بگذارد. طبق یکی از قوانین لیورپول، این باشگاه پولی برای انتقال و خریداری بازیکن  بالای 30 سال پرداخت نخواهد کرد. اما راجرز قصد دارد تا هنری را متقاعد کند تا برای خریداری الونسو دست به جیب شود.

دیلی میل در گزارش خود یادآوری کرده که لیورپول ممکن است پیشنهادی 12 میلیون یورویی را برای خریداری آلونسو ارائه کند. او که قراردادش را با رئال مادرید تمدید نکرده، تا سال 2014 با باشگاه مادریدی قرار داد دارد.

این درحالی است که الونسو که به دلیل مصدومیت تیم ملی اسپانیا را در رقابت های جام کنفدراسیون ها همراهی نکرد، از انتقال احتمالی اییارامندی به باشگاه مادریدی استقبال کرده. او این روزها در شهرک سوبیه تا، شهرک تمرینی باشگاه رئال سوسیداد (که در زادگاهش واقع شده)، تمرینات بازیابی اش را دنبال می کند.

foton

رئال یک گام به بیل نزدیکتر شد: تاتنهام خِسِه را می خواهد

رئال یک گام به بیل نزدیکتر شد: تاتنهام خِسِه را می خواهد

روزنامه دیلی استار در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه تاتنهام به دنبال گزینه ای برای تقویت خط حمله تیمشان هستندو خسه راگزینه مناسبی می دانند

سایت گل- طبق گزارش منتشره در دیلی استار و بازتاب این گزارش در روزنامه آ.اس، سران باشگاه تاتنهام تمایل زیادی به جذب خِسِه رودریگس، بازیکن رئال کاستیا (تیم پایه ای رئال مادرید) دارند و همین تمایل ممکن است کهکشانی ها را یک گام به جذب گرث بیل نزدیک تر کند.

خسه بازیکن رئال کاستیا و تیم ملی زیر 20 سال اسپانیاست که نام او در لیست رویاهای آندره ویلاس بواس، سرمربی تاتنهام قرار دارد واو تمایل زیادی دارد تا با جذب این مهاجم جوان، خط حمله تیمش را تقویت ببخشد. این رویای ویلاس بواس می تواند انتقال گرث بیل به تیم مادریدی را نیز آسان تر کند تا این دو بازیکن در یک معامله دو طرفه باشگاه هایشان را عوض کنند.

اسکای ایتالیا ، در گزارش خود پارا فراتر گذاشته و اعلام کرده که تاتنهام پیشنهادی 11.5 میلیون یورویی برای جذب خسه به رئال فرستاده.

خسه تا ژوئن سال 2014 با رئال قرارداد دارد ولی او برای تمدید قراردادش با رئال یا عدم تمدید قراردادش تردیدهای زیادی دارد. چرا که برخلاف خواسته قلبی اش که حضور درترکیب اصلی رئال است، او بعید می داند که بتواند به تیم اصلی رئال برسد.

از سوی دیگر ابراز تمایل تاتنهام برای جذب او، قطعا خبر بدی نیست. و هم خود خسه، هم سران رئال و هم گرث بیل از این خبر استقبال می کنند. پیوستن خسه به تیم لندنی، ممکن است دل سرمربی تاتنهام برای اجازه دادن به بیل برای ترک این تیم را نرم کند. و از همین رو ممکن است شاهد یک معامله دو طرفه باشیم.

به علاوه درجریان این مذاکرات سران دو باشگاه ممکن است بتوانند فرمول مناسبی برای گسترش روابط دوجانبه بیابند. بدین ترتیب تاتنهام با انتقال بیل به رئال موافقت خواهد کرد و خسه هم برای رشد و پیشرفت وکسب تجربیات بیشتر روانه انگلیس خواهد شد تا زیر نظر یک سرمربی جوان و موفق فوتبالش را ادامه دهد.

 

مندس تقلبی واخبار کذب درمورد آینده کریس: او از رئال می رود

مندس تقلبی واخبار کذب درمورد آینده کریس: او از رئال می رود

انتشار خبری از زبان ژرژ مندس، اخیرا جنجال بزرگی را ایجاد کرده بود. مندس در صحبت هایی گفته بود:« بله، رونالدو از رئال می رود. مادرید برای او تمام شده است.»

سایت گل- این روزها گمانه زنی های فراوانی درمورد آینده کریستیانو رونالدو به گوش می رسید . از یک سو انتشار اخباری مبنی بر بازگشت احتمالی او به اولدترافورد و برتن کردن پیراهن منچستریونایتد و از سوی دیگر ابراز تمایل باشگاه های متمول فرانسوی از جمله پاری سن ژرمن و موناکو برای جذب او، ابهامات درمورد ادامه حضور کریس در باشگاه مادریدی را افزایش داده بود.

این درحالی است که انتشار خبری از زبان ژرژ مندس، اخیرا جنجال بزرگی را ایجاد کرده و به این گمانه زنی ها دامن زده بود. مندس در صحبت هایی گفته بود:« بله، رونالدو از رئال می رود. مادرید برای او تمام شده است.» کریس بعد از اطلاع ازچنین صحبت هایی به شدت خشمگین شده بود اما بعد متوجه شد که ماجرا به نحو دیگری بوده.

ماجرا از این قرار است که مدیربرنامه های کریستیانو ژرژ مندس نام دارد ولی او این صحبتهارا برزبان نیاورده و فردی با تشابه اسمی (ژرژ مانوئل مندس) در گفتگو با رادیو مانامانای ایتالیا این صحبت هارا مطرح کرده.روزنامه ایتالیایی کوریره دلوسپورت هم به بازتاب ای صحبت ها پرداخته و آنها را به مدیربرنامه های کریس نسبت داده تا این آش بیش از پیش هم بخورد. اما درنهایت شفاف سازی های لازم صورت گرفت و مشخص شد که مدیربرنامه های کریس چنین حرف هایی نزده.

بعدهم خود کریس که به عنوان یکی از میهمانان افتخاری جشن 'Jacob and Co'در مراسم این کمپانی درموناکو شرکت کرده بود، تمام این ابهامات را برطرف کرد. او که آخرین روزهای تعطیلات تابستانی اش را سپری می کند، بعد از سفر به آمریکا و اندونزی، در موناکو در جمع خبرنگاران حاضر شد و اعلام کرد که در رئال مادرید احساس خوشبختی می کند و آینده اش در تیم مادریدی است

اعتراف رونالدو: دوست داشتم نيمار به رئال برود

ستاره سابق تيم ملي فوتبال برزيل اعتراف کرد، دوست داشت نيمار به رئال‌مادريد برود.

نيمار سرانجام پس از کش‌وقوس‌هاي زياد به بارسلونا پيوست تا فصل آينده با پيراهن اين تيم بازي کند.

به گزارش ايسنا ، رونالدو، ستاره سابق تيم ملي فوتبال برزيل اعتراف کرد که دوست داشت نيمار را با پيراهن رئال مادريد ببيند نه بارسلونا.

او گفت: نيمار بازيکني استثنايي است. دوست داشتم او را با پيراهن رئال‌مادريد ببينم تا از هنرنمايي‌اش لذت ببرم. به هر حال براي او با تيم جديدش بارسلونا آرزوي موفقيت مي‌کنم. بسياري از تيم‌ها به دنبال جذب نيمار بودند اما او ترجيح داد بارسلونا را انتخاب کند. البته هنوز به حضور او در رئال‌مادريد اميدوارم.

رونالدو که سابقه بازي با پيراهن هر دو تيم رئال‌مادريد و بارسلونا را در کارنامه دارد، افزود: نيمار در حال حاضر بهترين بازيکن برزيل است. اطمينان دارم که او در فوتبال اروپا هم جا خواهد افتاد و مسير را براي قهرماني برزيل در جام‌جهاني هموار خواهد کرد.

شنبه 15 تير 1392برچسب:, :: 14:53 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

رونالدو: آینده من در رئال رقم می خورد

رونالدو: آینده من در رئال رقم می خورد

این ستاره پرتغالی هنوز قراردادش را با رئال تمدید نکرده و به تازگی اعلام کرد که برای منچستریونایتد، باشگاه سابقش، دلتنگ است تا شایعات در مورد بازگشت او به الدترافورد قوت بگیرد

سایت گل- کریس رونالدو، ستاره رئال، از بودن در مادرید کاملا راضی است و قصد ندارد این باشگاه را ترک کند.

این ستاره پرتغالی هنوز قراردادش را با رئال تمدید نکرده و به تازگی اعلام کرد که برای منچستریونایتد، باشگاه سابقش، دلتنگ است تا شایعات در مورد بازگشت او به الدترافورد قوت بگیرد اما امروز تاکید کرد که در حال حاضر به بازگشت به منچستریونایتد فکر نمی کند.

رونالدو به خبرنگاران گفت:" منچستریونایتد باشگاهی است که از زمان حضور در آن، در قلب من جای دارد و همه می دانند که من چه احساسی نسبت به این باشگاه دارم. اما آینده من در رئال رقم خواهد خورد و می خواهم اینجا بمانم.

اکنون زمان صحبت کردن در مورد آینده من نیست. فکر می کنم پیش از شروع تمرینات پیش فصل برای صحبت کردن در این مورد وقت داشته باشیم. اساسا بعد از یک فصل طولانی، اکنون زمان استراحت است.

من از بازی کردن در رئال لذت می برم. من چهار سال است که در اسپانیا بازی می کنم و می خواهم در اینجا به کارم ادامه بدهم.

امیدوارم بتوانم با تیم ملی پرتغال به جام جهانی برسم؛ این یک هدف بزرگ برای همه ماست. ما روی این هدف تمرکز کرده ایم و منتظر حضور در جام جهانی هستیم.

البته من همیشه به دنبال بهتر و بهتر شدن هستم و فصل آینده هم همین طور خواهد بود. تلاش می کنم تا همیشه تمرکزم را حفظ کنم و مانند همشه، برای قهرمانی در لالیگا و چمپیونزلیگ بجنگیم."

این ستاره پرتغالی در 199 دیداری که در همه رقابت ها برای رئال به میدان رفت، 201 گل به ثمر رساند و تا سال 2015 با رئال قرارداد دارد.

شنبه 15 تير 1392برچسب:, :: 14:47 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

رونالدو: از بودن در رئال راضي هستم

کريستيانو رونالدو با اعلام اين که منچستريونايتد هميشه در قلب اوست، از حضور در رئال‌مادريد ابراز رضايت کرد.

رونالدو که در شهر موناکو به سر مي‌برد، بار ديگر تاکيد کرد از حضور در رئال‌مادريد خوشحال است و قصد ترک اين تيم را ندارد.

به گزارش ايسنا،او درباره آينده خود در رئال‌مادريد گفت: اکنون زمان مناسبي براي صحبت درباره آينده من نيست. دوست دارم از تعطيلات خود لذت ببرم. مي‌خواهم اين فصل بهترين عملکردم را در رئال‌مادريد به نمايش بگذارم. بايد براي کسب ليگا و ليگ قهرمانان اروپا همه کار کنيم. همچنين اميدوارم بتوانم با پرتغال به جام‌جهاني 2014 صعود کنيم.

کريستيانو رونالدو درباره تيم سابقش منچستريونايتد هم گفت: منچستريونايتد باشگاهي است که هميشه در قلب اوست. همه مي‌دانند که منچستريونايتد چقدر برايم مهم است اما آينده‌ام در رئال‌مادريد رقم مي‌خورد. چهار فصل در رئال‌مادريد بودم و دوست دارم که به بازي خود در اين تيم ادامه دهم.

مهاجم پرتغالي رئال‌مادريد در پايان درباره تيم موناکو گفت: موناکو تيمي خوب با مالک بزرگي است. اميدوارم که موناکو در بازگشت به لاشامپيونه بتواند عملکرد خوبي داشته است؛ زيرا دوستم فالکائو در اين تيم است. براي او آرزوي موفقيت مي‌کنم.
جمعه 14 تير 1392برچسب:, :: 13:47 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

ترکيب تهاجمي رئال به انتخاب هوادارن

بيش از 30 هزار هوادار ترکيب رويايي رئال در خطوط هافبک و حمله را انتخاب کردند.

رئال در چه پست هایی به بازیکن نیاز دارد؟ کدام بازیکن ها باید بروند؟

بيش از 30 هزار هواداران رئال مادريد در يک نظرسنجي ترکيب رويايي خطوط هافبک و هجومي کهکشاني‌ها را انتخاب کردند.

به گزارش فارس، بر اين اساس در ميان هافبک دفاعي هواداران ژابي آلونسو و مودريچ را انتخاب کردند.

آلونسو 14.9 درصد و مودريچ بالاتر از سامي خديرا 9.8 درصد آرا را کسب کرد. خديرا تنها موفق شد 3.6 درصد آرا کسب کند.

در ميان هافبک‌هاي هجومي نيز رونالدو در منطقه چپ 15.8 درصد آرا را کسب کرد، اوزيل 14.8 و ايسکو خريد جديد رئال 14.9 درصد را کسب کرد.

در اين منطقه کاکا و دي‌ماريا بايد بر روي نيمکت بنشينند. هافبک برزيلي 1.8 درصد راي کسب کرد و دي‌ماريا 3.6 درصد از آرا را به خود اختصاص داد. کايخون هو با يک درصد در رده آخر قرار گرفت.

در خط هجومي نيز هم کريم بن‌زما با 8.5 درصد بالاترين راي را کسب کرد.

 

پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:, :: 15:21 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

کاکا: مي‌خواهم در مادريد بمانم

بازيکن برزيلي رئال مادريد اعلام کرد که براي ماندن در اين تيم برنامه‌ريزي مي‌کند.

يکي از بازيکنان رئال مادريد که احتمال پيوستنش به باشگاه ديگري در فصل تابستان وجود دارد، ريکاردو کاکا است. بازيکن برزيلي که در حال حاضر در چين به سر مي‌برد، شب گذشته در نشستي مطبوعاتي اظهار داشت: هنوز با رئال مادريد قرارداد دارم. سرمربي جديدي به تيم آمده است و وقتي کارش را شروع کند با يکديگر ديدار مي‌کنيم و درباره عقايدمان با هم صحبت خواهيم کرد اما هدف من اين است که در رئال بمانم.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اظهارات اسکولاري که گفته بود درها براي ورود بازيکناني چون کاکا و رونالدينيو پيش از شروع جام‌جهاني 2014 باز است، افزود: تقريبا يک سال ديگر به شروع رقابت‌هاي جام‌جهاني باقي مانده است و فصل جديد هنوز شروع نشده است. از اعماق قلبم اميدوارم بتوانم در جام‌جهاني به ميدان بروم.
سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, :: 9:38 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

این کتاب دوران حرفه ای اوزیل از 7 سالگی را دنبال می کند، از زمانی که او در بازی های محلی خود را زیدان می نامید.

زندگی نامه اوزیل منتشر شد؛ جادوگری با کفش

سایت گل- مسوت اوزیل، ستاره آلمانی رئال، یکی از بازیکنانی است که به دلیل بازی های درخشانی برای این باشگاه، در بین هواداران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

او در سه فصلی که در رئال بازی کرده، به اندازه ای پیشرفت داشته که به یکی از بهترین بازیکنان دنیا تبدیل شده است؛ به همین دلیل خوان ایگناسیو گارسیا، یکی از روزنامه نگاران نشریه مارکا، در مورد دوران حرفه ای او و تبدیل شدنش به یک ستاره بزرگ کتابی نوشت به نام :" اوزیل، جادوگری با کفش"

این کتاب دوران حرفه ای اوزیل از 7 سالگی را دنبال می کند، از زمانی که او در بازی های محلی خود را زیدان می نامید.

در این کتاب خواندنی با اولین مربیان اوزیل و همچنین خانواده او صحبت شده و دوستان و هم تیمی هایش در مورد این ستاره ترک تبار اظهارنظر کرده اند.

در این کتاب با اولین روزهای زندگی اوزیل به عنوان یک ستاره جوان در تیم پایه شالکه آشنا می شویم و سپس انتقال او به وردربرمن و رئال مادرید.

براساس آنچه در این کتاب آمده، اولین تلاش ها برای خرید اوزیل توسط رئال در سال 2009 و بعد از بازگشت فلورنتینو پرس به عنوان سرمربی رئال و انتصاب مانوئل پیگرینی به عنوان سرمربی جدید آغاز شد.

رونالدو در 34 دیداری که فصل گذشته در لالیگا برای رئال انجام داد، 34 گل به ثمر رساند اما نتوانست مانع از قهرمانی بارسا در این رقابت ها شود.

راموس: رونالدو بهترین بازیکن دنیا در فصل اخیر است

سایت گل- سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید، معتقد است که کریس رونالدو بهترین بازیکن فصل گذشته فوتبال دنیا بود و امیدوار است که این ستاره پرتغالی قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.

رونالدو در 34 دیداری که فصل گذشته در لالیگا برای رئال انجام داد، 34 گل به ثمر رساند اما نتوانست مانع از قهرمانی بارسا در این رقابت ها شود.

قرارداد این بازیکن با رئال در سال 2015 به اتمام می رسد اما او هنوز قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده؛ این در حالی است که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید، بارها تمایلش را برای انجام این کار اعلام کرده است.

در این بین، راموس امیدوار است که رونالدو برای مدتی طولانی در سانتیاگو برنابئو بماند.

او در گفتگو با ال موندو دپورتیوو گفت:" او بازیکنی فوق العاده است و نمی توان به هیچ دلیلی او را سرزنش کرد. او الگوی حرفه ای گری است.

به نظر من، او بهترین بازیکن دنیا در فصل گذشته بود. او شایسته رسیدن به هر عنوانی است که می خواهد به آن برسد. امیدوارم مدیران باشگاه تلاش کنند تا با تمدید قراردادش، او را در رئال نگه دارند."

راموس که باید فصل آینده زیر نظر کارلو آنچلوتی در رئال کار کند، این مربی ایتالیایی را مورد ستایش قرار داد:" کارنامه او گویای همه چیز است زیرا او در بهترین باشگاه های دنیا، به همه افتخارات ممکن رسیده است.

بعضی از هم تیمی های من قبلا با او کار کرده اند و چیزهای خوب زیادی در مورد او می گویند؛ نه تنها جنبه های شخصی، بلکه در زمینه های ورزشی. امیدوارم ما هم چیزهای زیادی از او یاد بگیریم."

تیم آنچلوتی در فصل 14-2013 احتمالا به این ترتیب خواهد بود:

 

GOALKEEPER

Iker Casillas

 

RIGHT-BACK
CENTRE BACK
CENTRE BACK
LEFT-BACK
 
Alvaro Arbeloa

Sergio Ramos

Raphael Varane

Marcelo

 

MIDFIELD
MIDFIELD

Luka Modric

Xabi Alonso

 

RIGHT FORWARD
PLAYMAKER
LEFT FORWARD

Gareth Bale

Isco

Cristiano Ronaldo

 

CENTRE FORWARD

Karim Benzema



 

به نظر می رسد رئالی ها برای ارائه این پیشنهاد، در انتظار مشخص شدن تکلیف سرمربی جدیدشان بودند.

سرانجام اتفاق افتاد؛ پیشنهاد رسمی رئال برای خرید گرت بیل

سایت گل- بعد از گمانه زنی های بسیار، سرانجام باشگاه رئال مادرید مذاکرات برای به خدمت گرفتن گرت بیل، ستاره ولزی تاتنهام را آغاز کرد.

به نظر می رسد رئالی ها برای ارائه این پیشنهاد، در انتظار مشخص شدن تکلیف سرمربی جدیدشان بودند و با نهایی شدن استخدام کارلو آنچلوتی، آنها اکنون با جدیت بیشتری پروژه خرید گزینه اصلی شان برای تابستان پیش رو را آغاز کرده اند.

رئالی ها برای خرید بیل بسیار مصمم هستند و گفته می شود برای خرید بهترین بازیکن فصل اخیر لیگ برتر آماده اند تا آنخل دی ماریا یا چند بازیکن مد نظر دیگر را به تاتنهام واگذار کنند. در ابتدا گفته می شد که قیمت پیشنهاد رئال برای خرید بیل، 85 میلیون پوند، 5 میلیون پوند بیشتر از مبلغ انتقال رونالدو، است اما با سرسختی تاتنهامی ها، آنها خود را برای انتقال های گران قیمت تر هم آماده کرده اند.

اما از سوی دیگر باشگاه تاتنهام هیچ تمایلی برای فروش بیل ندارد و دنیل لوی، رئیس باشگاه لندنی، تمام تلاشش را برای حفظ این بازیکن انجام خواهد داد.

گفته می شود جاناتان بارنت، مدیر برنامه های بیل، در چند روز اخیر به مادرید سفر کرده بود تا علاقه مندی این بازیکن برای پیوستن را به رئال را اعلام کند؛ چیزی که می تواند تاتنهامی ها را برای حفظ این بازیکن حسابی به دردسر بیندازد.

عکس مراسم‌معارفه آنچلوتي سرمربي‌جديد رئال

کارلو آنچلوتي سرمربي فصل گذشته پاري سن ژرمن ظهر چهارشنبه در ورزشگاه سانتياگو برنابئو و در حضور خبرنگاران به عنوان سرمربي جديد باشگاه رئال مادريد معرفي شد.

 کارلو آنچلوتي که فصل گذشته با پاري سن ژرمن به عنوان قهرماني لوشامپيونا دست يافته بود با سران رئال مادريد به توافق رسيد تا جانشين ژوزه مورينيو شود. پل کلمنت و زين الدين زيدان دستياران آنچلوتي روي نيمکت رئال مادريد خواهند بود.

به نقل از مهر، آنچلوتي که در مراسم معارفه اش کمي احساساتي شده بود اعلام کرد از اينکه سرمربي بهترين باشگاه فوتبال اروپا شده بسيار خوشحال است. در ادامه گزارش تصويري مراسم معارفه آنچلوتي را مشاهده مي کنيد:



 آنچلوتي در حضور خبرنگاران و برخي هواداران وارد سالن کنفرانس شد.

 

 

.

.

.

.

ادامه عکسها رو(ادامه مطلب) حتما ببینید.

 



ادامه مطلب ...

کاپیتان رئال مادرید گفته از این که پنج ماه نیمکت‌نشین شد زجر کشیده است.

کاسیاس: مورینیو من را به گریه و بی‌خوابی انداخت

سایت گل – ایکر کاسیاس در مصاحبه‌ای با سایت فیفا گفته که رفتار ژوزه مورینیو او را به گریه واداشته.

این ملی‌پوش اسپانیایی در نیمه دوم فصل نیمکت‌نشین شد و پس از مصدومیت هم جای خود در ترکیب ثابت را برای پنج ماه به دیه‌گو لوپس داد.

او گفته است: «من گریه کردم. من زجر کشیدم. حالم خوب نبود. شب‌های بسیاری بی‌خواب بودم.»

کاسیاس گفت به حدی عصبانی بود که حتی به فکر ترک باشگاهی افتاد که در تمام دوران حرفه‌ای‌اش برای آن بازی کرده: «من تا اعماق وجودم مادریدیستا هستم. برای من باشگاه از هر چیز دیگری مهم‌تر است. من دوست دارم در رئال مادرید بازنشسته شوم اما اگر یک مربی من را نخواهد دردسری نمی‌سازم.»

کاسیاس در جام کنفدراسیون‌ها پیراهن شماره 1 اسپانیا را به تن می‌کند: «خوشحالی‌ام برگشته. دوران آسانی نبود اما اکنون ایکر کاسیاس دیگری شده‌ام.

پس از پنج ماه زمانی طول می‌کشد تا همه چیز به اوضاع عادی برگردد. اما خوشبختانه هم‌تیمی‌هایم و دل‌بوسکه بسیار به من کمک کردند و این زمانی که می‌خواهید از نو شروع کنید اهمیت بسیاری می‌یابد.»

هيچ‌يک از تجربيات کارلو مثل رئال نخواهد بود

رئيس باشگاه رئال مادريد معتقد است که تجربه جديدي در رئال مادريد انتظار سرمربي ايتاليايي را خواهد کشيد.

فلورنتينو پرس اولين نفري بود که در مراسم معارفه کارلو آنچلوتي در سانتياگو برنابئو صحبت کرد.

وي که سرمربي جديد را معرفي مي‌کرد، اظهار داشت: در اين معبد مادريدي فصل جديد را با کارلو آنچلوتي که سکان تيم را در دست دارد، آغاز خواهيم کرد. او کسي است که دانش زيادي از بازي‌ها دارد؛ يک شخص موفق باهوش و استثنايي.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: آنچلوتي در بيشترين فشارهاي مربيگري قرار داشته است اما بايد بداند که هيچ‌يک از تجربياتش با تجربه‌اي که در رئال انتظار او را خواهد کشيد، قابل مقايسه نيست.

رئيس باشگاه رئال مادريد خاطرنشان کرد: کارلو! چند سال پيش به تو گفتم «مربي تيم من خواهي شد». آن روز اکنون رسيده است. روياي آنچلوتي هدايت رئال بود و اکنون اين رويا به واقعيت پيوسته است. رقابت از اينجا شروع مي‌شود و اين رقابت‌ها هميشه بزرگ هستند.

پرس اضافه کرد: با يکي از بزرگ‌ترين مربيان دنيا صحبت مي‌کنيم. وي وقتي بازيکن بود، يکي از بخش‌هاي اصلي تيم ميلان بزرگ بود. کارلو! ليگ قهرمانان بزرگ‌ترين افتخار است چه براي اعضاي باشگاه و چه براي هواداران.

زيدان و کلمنت دستياران آنچلوتي در رئال مادريد

زين الدين زيدان و پل کلمنت به عنوان دستياران کارلو آنچلوتي سرمربي ايتاليايي رئال مادريد معرفي شدند.

 

در مراسم معارفه کارلو آنچلوتي اعلام شد زين الدين زيدان و پل کلمنت انگليسي دو دستيار مربي ايتاليا خواهند بود و فصل آينده روي نيمکت رئال مادريد مي نشينند.

 
به نقل از مهر، آنچلوتي در مورد زيدان گفت: او بازيکن فوق العاده اي بود و اکنون تصميم گرفته به دنياي مربيگري وارد شود. خوشحالم که با او کار مي کنم و از تجربيات او استفاده خواهم کرد.

جيواني مائوري نيز در کادر فني رئال مربي بدنسازي تيم خواهد بود.

چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, :: 18:20 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

بازديد آنچلوتي از امکانات رئال

سرمربي جديد ايتاليايي رئال مادريد امروز قبل از مراسم معارفه‌اش به بازديد از کمپ باشگاه رئال مادريد پرداخت.


 

کالو آنچلوتي سرمربي جديد رئال امروز وارد مادريد شد و به بازديد از کمپ تمريني باشگاه در والدبباس پرداخت.

آنچلوتي در اين بازديد ديداري هم با زين‌الدين زيدان داشت.

به گزارش فارس، مراسم معارفه آنچلوتي هم دقايقي پيش به پايان رسيد و فلورنتينو پرس رسماً او را به عنوان سرمربي رئال معرفي کرد.


 


چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, :: 18:15 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

آنچلوتي: فصلي شاد را براي رئال رقم مي‌زنم

سرمربي ايتاليايي جديد رئال مادريد فصلي شاد را به هواداران اين تيم وعده داد.

کارلو آنچلوتي امروز به عنوان سرمربي جديد رئال مادريد به رسانه‌ها معرفي شد و فصلي شاد را به هواداران اين تيم وعده داد.

به گزارش فارس، سرمربي 45 ساله که قراردادي 3 ساله با پايتخت‌نشينان اسپانيا به امضا رسانده است، گفت: ‌اين فصل، فصلي پر از شادي براي رئال مادريد خواهد بود. رئال معتبرترين باشگاه دنيا است و تلاش مي‌کنيم بهترين فوتبال را به نمايش بگذاريم.

وي ادامه داد: از اينکه در معتبرترين باشگاه جهان هستم بسيار خوشحالم. مي‌خواهيم فوتبال زيبا و ديدني را نمايش بگذاريم و به صورتي بازي کنيم که هواداران به وجد بيايند.

آنچلوتي خاطرنشان کرد: کار آساني در پيش نداريم اما هرچه که لازم دارم را در اين باشگاه در اختيار دارم. حمايت رئيس باشگاه، تيم و هواداران را دارم. کارکنان باشگاه بسيار خوب هستند و در روزهاي آينده درباره کارهايي که بايد انجام دهيم، صحبت خواهيم کرد. اکنون نمي‌توانم بگويم کدام بازيکنان خواهند ماند و کدام بازيکنان بايد بروند، در روزهاي بعد درباره اين مسئله صحبت خواهيم کرد.

وي که اسپانيايي را به لهجه ايتاليايي صحبت مي‌کرد، وعده داد که خيلي زود زبان اسپانيايي خود را تقويت کند و تأکيد کرد: بازيکنان جوان زيادي داريم و حضور آنها در تيم خوب است زيرا بسيار باانگيزه و بلندپرواز خواهند بود.

آنچلوتي ادامه داد: همه قضيه دهمين قهرماني رئال در ليگ قهرمانان را مي‌دانند و اين يکي از اهداف بزرگ باشگاه است اما مشکلي براي من نيست بلکه برايم انگيزه است.

سرمربي جديد رئال مادريد افزود: اين اولين بار است که به من لقب برقرارکننده صلح مي‌دهند، هميشه روابط خوبي بين من و بازيکنان وجود داشته است. من فکر نمي‌کنم در اين باشگاه نسبت به ساير تيم‌ها فشار بيشتري بر روي من باشد. سرمربيگري يعني مديريت فشارها.

سرمربي ايتاليايي جانشين ژوزه مورينيو در رئال شد که پس از 3 فصل طوفاني به چلسي پيوست.

فلورنتينو پرس آنچلوتي را يکي از بهترين مربيان دنيا خواند و گفت:‌ يک روز به تو گفتم، تو سرمربي تيم من خواهي شد و امروز اين خواسته به تحقق پيوست.
کارلو آنچلوتي امروز به عنوان سرمربي جديد رئال مادريد به رسانه‌ها معرفي شد و فصلي شاد را به هواداران اين تيم وعده داد.

به گزارش فارس، سرمربي 45 ساله که قراردادي 3 ساله با پايتخت‌نشينان اسپانيا به امضا رسانده است، گفت: ‌اين فصل، فصلي پر از شادي براي رئال مادريد خواهد بود. رئال معتبرترين باشگاه دنيا است و تلاش مي‌کنيم بهترين فوتبال را به نمايش بگذاريم.

وي ادامه داد: از اينکه در معتبرترين باشگاه جهان هستم بسيار خوشحالم. مي‌خواهيم فوتبال زيبا و ديدني را نمايش بگذاريم و به صورتي بازي کنيم که هواداران به وجد بيايند.

آنچلوتي خاطرنشان کرد: کار آساني در پيش نداريم اما هرچه که لازم دارم را در اين باشگاه در اختيار دارم. حمايت رئيس باشگاه، تيم و هواداران را دارم. کارکنان باشگاه بسيار خوب هستند و در روزهاي آينده درباره کارهايي که بايد انجام دهيم، صحبت خواهيم کرد. اکنون نمي‌توانم بگويم کدام بازيکنان خواهند ماند و کدام بازيکنان بايد بروند، در روزهاي بعد درباره اين مسئله صحبت خواهيم کرد.

وي که اسپانيايي را به لهجه ايتاليايي صحبت مي‌کرد، وعده داد که خيلي زود زبان اسپانيايي خود را تقويت کند و تأکيد کرد: بازيکنان جوان زيادي داريم و حضور آنها در تيم خوب است زيرا بسيار باانگيزه و بلندپرواز خواهند بود.

آنچلوتي ادامه داد: همه قضيه دهمين قهرماني رئال در ليگ قهرمانان را مي‌دانند و اين يکي از اهداف بزرگ باشگاه است اما مشکلي براي من نيست بلکه برايم انگيزه است.

سرمربي جديد رئال مادريد افزود: اين اولين بار است که به من لقب برقرارکننده صلح مي‌دهند، هميشه روابط خوبي بين من و بازيکنان وجود داشته است. من فکر نمي‌کنم در اين باشگاه نسبت به ساير تيم‌ها فشار بيشتري بر روي من باشد. سرمربيگري يعني مديريت فشارها.

سرمربي ايتاليايي جانشين ژوزه مورينيو در رئال شد که پس از 3 فصل طوفاني به چلسي پيوست.

فلورنتينو پرس آنچلوتي را يکي از بهترين مربيان دنيا خواند و گفت:‌ يک روز به تو گفتم، تو سرمربي تيم من خواهي شد و امروز اين خواسته به تحقق پيوست.
چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, :: 1:19 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

راموس از انتخاب آنچلوتي استقبال کرد

سرخيو راموس مدافع ملي پوش تيم فوتبال رئال مادريد روز سه شنبه از انتخاب کارلو آنچلوتي ايتاليايي به عنوان سر مربي جديد اين تيم استقبال کرد.

راموس در کنفرانسي خبري تيم ملي فوتبال اسپانيا گفت: « من بر اساس شناختي که از او دارم، نمي توانم از چيزي غير از خوبي صحبت کنم. عملکرد او در سطح جهان شناخته شده است و من از کار کردن با خوشحالم .»

تيم ملي اسپانيا در جام کنفدراسيون ها در برزيل حضور دارد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از پرتوريا، راموس از جمله بازيکناني بود که با ژوزه مورينيو پرتغالي مربي سابق رئال مادريد که به چلسي رفت، اختلاف نظر داشت.

آنچلوتي از يک و نيم سال قبل هدايت پاري سن ژرمن را به عهده داشت.

پاري سن ژرمن روز سه شنبه به صورت رسمي با لوران بلان مدافع سابق تيم ملي فرانسه قرارداد امضا کرد.

تيم هاي رئال مادريد و پاري سن ژرمن 27 ژوئيه در ديداري دوستانه در سوئد به مصاف هم مي روند.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 306
بازدید ماه : 1393
بازدید کل : 221511
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس